bmw1.jpg;Właściwie od momentu rynkowego debiutu w 1975 roku seria 3 stanowi dla konkurencji punkt odniesienia w konstruowaniu sedanów klasy średniej o usportowionym charakterze. BMW nigdy nie szło na kompromisy, trwając wiernie przy klasycznym układzie napędowym i przez wiele lat rozwijając rzędowe, sześciocylindrowe silniki o niezwykłej kulturze pracy i dynamice. Postęp jest jednak nieunikniony i gwałtowny rozwój technologiczny w obszarze silników wysokoprężnych nie ominął również firmy z Monachium. Skutek jest taki, że obecnie najchętniej wybierane przez europejskich klientów BMW pojazdy z serii 3 mają pod maską diesle. Jednak dwulitrowy, turbodoładowany, silnik o mocy 177 KM, napędzający widoczne na zdjęciach testowe auto nie ma nic wspólnego ze słabowitymi, klekoczącymi dieslami znanymi z przeszłości i gwarantuje osiągi godne raczej sportowego auta, niż rodzinnej limuzyny. Zachwyca przy tym oszczędnością, którą – jak również widać na zdjęciach - producent chwali się całemu światu. bmw2.jpg;Właściwie od momentu rynkowego debiutu w 1975 roku seria 3 stanowi dla konkurencji punkt odniesienia w konstruowaniu sedanów klasy średniej o usportowionym charakterze. BMW nigdy nie szło na kompromisy, trwając wiernie przy klasycznym układzie napędowym i przez wiele lat rozwijając rzędowe, sześciocylindrowe silniki o niezwykłej kulturze pracy i dynamice. Postęp jest jednak nieunikniony i gwałtowny rozwój technologiczny w obszarze silników wysokoprężnych nie ominął również firmy z Monachium. Skutek jest taki, że obecnie najchętniej wybierane przez europejskich klientów BMW pojazdy z serii 3 mają pod maską diesle. Jednak dwulitrowy, turbodoładowany, silnik o mocy 177 KM, napędzający widoczne na zdjęciach testowe auto nie ma nic wspólnego ze słabowitymi, klekoczącymi dieslami znanymi z przeszłości i gwarantuje osiągi godne raczej sportowego auta, niż rodzinnej limuzyny. Zachwyca przy tym oszczędnością, którą – jak również widać na zdjęciach - producent chwali się całemu światu. bmw3.jpg;Właściwie od momentu rynkowego debiutu w 1975 roku seria 3 stanowi dla konkurencji punkt odniesienia w konstruowaniu sedanów klasy średniej o usportowionym charakterze. BMW nigdy nie szło na kompromisy, trwając wiernie przy klasycznym układzie napędowym i przez wiele lat rozwijając rzędowe, sześciocylindrowe silniki o niezwykłej kulturze pracy i dynamice. Postęp jest jednak nieunikniony i gwałtowny rozwój technologiczny w obszarze silników wysokoprężnych nie ominął również firmy z Monachium. Skutek jest taki, że obecnie najchętniej wybierane przez europejskich klientów BMW pojazdy z serii 3 mają pod maską diesle. Jednak dwulitrowy, turbodoładowany, silnik o mocy 177 KM, napędzający widoczne na zdjęciach testowe auto nie ma nic wspólnego ze słabowitymi, klekoczącymi dieslami znanymi z przeszłości i gwarantuje osiągi godne raczej sportowego auta, niż rodzinnej limuzyny. Zachwyca przy tym oszczędnością, którą – jak również widać na zdjęciach - producent chwali się całemu światu. bmw4.jpg;Właściwie od momentu rynkowego debiutu w 1975 roku seria 3 stanowi dla konkurencji punkt odniesienia w konstruowaniu sedanów klasy średniej o usportowionym charakterze. BMW nigdy nie szło na kompromisy, trwając wiernie przy klasycznym układzie napędowym i przez wiele lat rozwijając rzędowe, sześciocylindrowe silniki o niezwykłej kulturze pracy i dynamice. Postęp jest jednak nieunikniony i gwałtowny rozwój technologiczny w obszarze silników wysokoprężnych nie ominął również firmy z Monachium. Skutek jest taki, że obecnie najchętniej wybierane przez europejskich klientów BMW pojazdy z serii 3 mają pod maską diesle. Jednak dwulitrowy, turbodoładowany, silnik o mocy 177 KM, napędzający widoczne na zdjęciach testowe auto nie ma nic wspólnego ze słabowitymi, klekoczącymi dieslami znanymi z przeszłości i gwarantuje osiągi godne raczej sportowego auta, niż rodzinnej limuzyny. Zachwyca przy tym oszczędnością, którą – jak również widać na zdjęciach - producent chwali się całemu światu. bmw5.jpg;Właściwie od momentu rynkowego debiutu w 1975 roku seria 3 stanowi dla konkurencji punkt odniesienia w konstruowaniu sedanów klasy średniej o usportowionym charakterze. BMW nigdy nie szło na kompromisy, trwając wiernie przy klasycznym układzie napędowym i przez wiele lat rozwijając rzędowe, sześciocylindrowe silniki o niezwykłej kulturze pracy i dynamice. Postęp jest jednak nieunikniony i gwałtowny rozwój technologiczny w obszarze silników wysokoprężnych nie ominął również firmy z Monachium. Skutek jest taki, że obecnie najchętniej wybierane przez europejskich klientów BMW pojazdy z serii 3 mają pod maską diesle. Jednak dwulitrowy, turbodoładowany, silnik o mocy 177 KM, napędzający widoczne na zdjęciach testowe auto nie ma nic wspólnego ze słabowitymi, klekoczącymi dieslami znanymi z przeszłości i gwarantuje osiągi godne raczej sportowego auta, niż rodzinnej limuzyny. Zachwyca przy tym oszczędnością, którą – jak również widać na zdjęciach - producent chwali się całemu światu. bmw6.jpg;Właściwie od momentu rynkowego debiutu w 1975 roku seria 3 stanowi dla konkurencji punkt odniesienia w konstruowaniu sedanów klasy średniej o usportowionym charakterze. BMW nigdy nie szło na kompromisy, trwając wiernie przy klasycznym układzie napędowym i przez wiele lat rozwijając rzędowe, sześciocylindrowe silniki o niezwykłej kulturze pracy i dynamice. Postęp jest jednak nieunikniony i gwałtowny rozwój technologiczny w obszarze silników wysokoprężnych nie ominął również firmy z Monachium. Skutek jest taki, że obecnie najchętniej wybierane przez europejskich klientów BMW pojazdy z serii 3 mają pod maską diesle. Jednak dwulitrowy, turbodoładowany, silnik o mocy 177 KM, napędzający widoczne na zdjęciach testowe auto nie ma nic wspólnego ze słabowitymi, klekoczącymi dieslami znanymi z przeszłości i gwarantuje osiągi godne raczej sportowego auta, niż rodzinnej limuzyny. Zachwyca przy tym oszczędnością, którą – jak również widać na zdjęciach - producent chwali się całemu światu. bmw7.jpg;Właściwie od momentu rynkowego debiutu w 1975 roku seria 3 stanowi dla konkurencji punkt odniesienia w konstruowaniu sedanów klasy średniej o usportowionym charakterze. BMW nigdy nie szło na kompromisy, trwając wiernie przy klasycznym układzie napędowym i przez wiele lat rozwijając rzędowe, sześciocylindrowe silniki o niezwykłej kulturze pracy i dynamice. Postęp jest jednak nieunikniony i gwałtowny rozwój technologiczny w obszarze silników wysokoprężnych nie ominął również firmy z Monachium. Skutek jest taki, że obecnie najchętniej wybierane przez europejskich klientów BMW pojazdy z serii 3 mają pod maską diesle. Jednak dwulitrowy, turbodoładowany, silnik o mocy 177 KM, napędzający widoczne na zdjęciach testowe auto nie ma nic wspólnego ze słabowitymi, klekoczącymi dieslami znanymi z przeszłości i gwarantuje osiągi godne raczej sportowego auta, niż rodzinnej limuzyny. Zachwyca przy tym oszczędnością, którą – jak również widać na zdjęciach - producent chwali się całemu światu. bmw8.jpg;Właściwie od momentu rynkowego debiutu w 1975 roku seria 3 stanowi dla konkurencji punkt odniesienia w konstruowaniu sedanów klasy średniej o usportowionym charakterze. BMW nigdy nie szło na kompromisy, trwając wiernie przy klasycznym układzie napędowym i przez wiele lat rozwijając rzędowe, sześciocylindrowe silniki o niezwykłej kulturze pracy i dynamice. Postęp jest jednak nieunikniony i gwałtowny rozwój technologiczny w obszarze silników wysokoprężnych nie ominął również firmy z Monachium. Skutek jest taki, że obecnie najchętniej wybierane przez europejskich klientów BMW pojazdy z serii 3 mają pod maską diesle. Jednak dwulitrowy, turbodoładowany, silnik o mocy 177 KM, napędzający widoczne na zdjęciach testowe auto nie ma nic wspólnego ze słabowitymi, klekoczącymi dieslami znanymi z przeszłości i gwarantuje osiągi godne raczej sportowego auta, niż rodzinnej limuzyny. Zachwyca przy tym oszczędnością, którą – jak również widać na zdjęciach - producent chwali się całemu światu.