AM00.jpg;Codziennie już o godzinie dziewiątej targowi goście zjawiali się tłumnie przed wszystkimi wejściowymi bramami. Żaden z nich nie dał rady obejrzeć wszystkiego, każdy musiał dokonać wyboru zależnego nie tylko od indywidualnych preferencji, lecz także od rozmaitych czynników dodatkowych AM01.jpg;Kompleks stoisk firmy Bosch to osobny świat różnych dziedzin motoryzacyjnej techniki. Kto wkroczył do niego, zostawał już na długo AM02.jpg;Automechanika jest także wydarzeniem medialnym, więc liczne firmy organizowały starannie przygotowane konferencje prasowe. Koncern ZF Friedrichshafen zwrócił przy tym uwagę na wielkie liczby charakteryzujące jego techniczny i produkcyjny dorobek AM03.jpg;Grupa Schaeffler przygotowała (nie tylko dla dziennikarzy) atrakcyjne wizualizacje swego wkładu w rozwój współczesnej techniki motoryzacyjnej AM04.jpg;Koncern Delphi wykorzystał w tym samym celu multimedialne środki przekazu i krótkie prezentacje na żywo w wykonaniu swych czołowych ekspertów AM05.jpg;Podobną metodę medialnej popularyzacji najnowszych osiągnięć marki Varta zastosowano podczas konferencji na stoisku firmy Johnson Controls AM06.jpg;Na wielu stoiskach uwagę telewizyjnych i fotoreporterskich kamer przyciągały rozmaite dekoracyjne elementy, lecz profesjonalną targową publiczność bardziej interesowało sedno ekspozycji, czyli na przykład chłodnice u Nissensa AM07.jpg;Bezpośrednie kontakty motoryzacyjnych profesjonalistów są zwykle bardzo rzeczowe i dzięki temu łatwo dają się nawiązywać ponad wszelkimi podziałami. Na tej samej zasadzie produkty rdzennie szwedzkiej firmy cieszą uznaniem w hinduskich warsztatach AM08.jpg;Bezpośrednie kontakty motoryzacyjnych profesjonalistów są zwykle bardzo rzeczowe i dzięki temu łatwo dają się nawiązywać ponad wszelkimi podziałami. Na tej samej zasadzie produkty rdzennie szwedzkiej firmy cieszą uznaniem w hinduskich warsztatach AM09.jpg;Czy tak wyraźne podkreślanie kraju pochodzenia technicznych wyrobów korzystnie wpływa na ich globalną promocję? Jak widać Chińczycy i Australijczycy są przekonani, że tak, lecz w innych stronach świata firmy pracują na swą rynkową opinię raczej indywidualnie AM010.jpg;Czy tak wyraźne podkreślanie kraju pochodzenia technicznych wyrobów korzystnie wpływa na ich globalną promocję? Jak widać Chińczycy i Australijczycy są przekonani, że tak, lecz w innych stronach świata firmy pracują na swą rynkową opinię raczej indywidualnie AM011.jpg;Ogromną większość obecnych w Frankfurcie wystawców stanowiły przedsiębiorstwa w rzeczywistości międzynarodowe. Na stoisku firmy Corteco rolę jednego z gospodarzy pełnił wrocławianin Wojciech Głowaty. Polaków występujących "w barwach" różnych zagranicznych korporacji można było na Automechanice spotkać bardzo wielu AM11a.jpg;Ogromną większość obecnych w Frankfurcie wystawców stanowiły przedsiębiorstwa w rzeczywistości międzynarodowe. Na stoisku firmy Corteco rolę jednego z gospodarzy pełnił wrocławianin Wojciech Głowaty. Polaków występujących "w barwach" różnych zagranicznych korporacji można było na Automechanice spotkać bardzo wielu AM012.jpg; AM013.jpg; AM014.jpg; AM015.jpg; AM016.jpg; AM017.jpg; AM018.jpg;