strona główna Aktualności Kampania sieci Q Service Castrol
2019-11-04, ostatnia aktualizacja 2019-11-04 14:27

Kampania sieci Q Service Castrol

Fot. Q Service Castrol

Fot. Q Service Castrol

Rozpoczyna się kampania wizerunkowa zachęcająca kierowców do odwiedzania serwisów zrzeszonych w sieci Q Service Castrol.

Twarzami akcji „Asy Serwisowe” zostali reprezentanci Polski w siatkówce: Zbigniew Bartman i Piotr Gruszka. Pierwsze emisje reklam zostały zaplanowane na listopad.

Akcji towarzyszy hasło „Sprawdzony przez kierowców”. Za realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Czomolungma Kolektyw, a zakup mediów powierzony został domu mediowemu Media Concept.

Przygotowane materiały rozpowszechniane będą w postaci plakatów i banerów reklamowych oraz za pomocą narzędzi online (z naciskiem na media społecznościowe). Kampania podzielona została na kilka etapów. Pierwszym, inicjującym jej premierę, jest klip o nazwie „Mistrzowskie Otwarcie”. Łącznie przygotowano 5 filmów, które wyświetlane będę od listopada do marca 2020 roku.


 

Wasi dostawcy

Podobne

Polecane