Na początku października firma Hella rozpoczęła kampanię informującą o dożywotniej gwarancji na własne produkty.
Hella zobowiązuje się przyjmować reklamacje bezterminowo, a w przypadku ich akceptacji umożliwi klientowi otrzymanie nowego produktu lub zwrot pieniędzy.
Program obowiązuje dla produktów zakupionych na terytorium Polski. Dożywotnią gwarancją objęte są halogenowe i ksenonowe do pojazdów osobowych i ciężarowych. Należą do nich:
Programem objętych jest ponad 1800 części.
Wymiana produktu na nowy lub zwrot pieniędzy dotyczą uzasadnionych reklamacji. Gwarancja nie obejmuje m.in. produktów uszkodzonych w wyniku niewłaściwego montażu, używania niezgodnie z ich przeznaczeniem, niewłaściwego przechowywania i eksploatowania, dokonywania modyfikacji lub przeróbek, działania sił zewnętrznych, w tym sił przyrody ani spowodowanych normalnym zużyciem.
0 komentarzy dodaj komentarz