strona główna Aktualności Druga edycja kampanii promocyjnej "Łowcy usterek"
2022-06-14, ostatnia aktualizacja 2022-06-14 14:07

Druga edycja kampanii promocyjnej "Łowcy usterek"

Fot. ProfiAuto

ProfiAuto rusza z drugą edycją kampanii promocyjnej „Łowcy usterek”, tworzonej z kabaretem Łowcy.B. Pierwsza edycja kampanii „Łowcy usterek” ruszyła pod koniec października 2021 r., a jej promocja trwała przez cztery tygodnie. W tym czasie produkcje na kanałach FB, Instagram, TikTok i YouTube ProfiAuto zyskały 6,2 mln unikalnych użytkowników oraz ponad 9 mln wyświetleń. Odbiła się też szerokim echem w środowisku mechaników oraz osób związanych z branżą motoryzacyjną. Ze względu na sukces projektu, marka postanowiła kontynuować go również w tym roku. Głównym celem kampanii jest umocnienie pozycji marki ProfiAuto w mediach społecznościowych oraz utrwalenie wizerunku mechanika jako specjalisty.

W nowej edycji „Łowców usterek” członkowie kabaretu: Bartosz Góra, Maciej Szczęch oraz Sławomir Szczęch wcielają się zarówno w profesjonalnych mechaników, jak i „czarne charaktery” świata motoryzacji – agresywnych klientów, nieuczciwych handlarzy czy domorosłych specjalistów próbujących zaoszczędzić na każdej części. Fabuła w nieco przerysowany sposób opiera się na rzeczywistych sytuacjach, jakich świadkami byli pracownicy ponad 1700 warsztatów sieci ProfiAuto Serwis w całej Polsce.
Za scenariusze filmów – we współpracy z marką ProfiAuto – odpowiada kabaret Łowcy.B, natomiast za ich realizację studio MDFilm. Autorem koncepcji kreatywnej jest Piotr Dembiński z agencji Bullseye Consulting.
Partnerami kampanii są: Brembo, Mann-Filter, Osram oraz Zimmermann.

Tagi

ProfiAuto 



Wasi dostawcy

Podobne

Polecane