strona główna Aktualności Zmontuj wygraną!
2019-03-06, ostatnia aktualizacja 2019-03-06 12:02

Konkurs Breck

Zmontuj wygraną!

Fot. Breck

Fot. Breck

1 marca ruszył wielki konkurs marki Breck „Zmontuj wygraną!”. Zwycięzca odjedzie efektownym SEAT-em Ibizą! Można także wygrać 10 kart przedpłaconych o wartości 1000 zł oraz 100 pakietów bezpieczeństwa!.

Breck daje powody do dumy

W najnowszej kampanii marki Breck producent stawia na przedstawienie klientom twardych dowodów przewagi nad konkurentami. Breck nie tylko spełnia najwyższe standardy, ale w niektórych parametrach wypada znacznie lepiej od hiszpańskiego konkurenta. Jak to wygląda w praktyce?

• 40% niższe zużycie tarcz podczas hamowań typu autostradowego*,

• 20% niższe zużycie klocków w jeździe miejskiej*,

• droga hamowania ze 120 do 80 km/h – krótsza o 6 metrów przy 80 barach**.

Bezpieczeństwo przede wszystkim

Klocki hamulcowe muszą być wykonane precyzyjnie i nigdy nie mogą zawieść kierowcy. Tu nie ma miejsca na pomyłkę.

– Mamy ponad 30-letnie doświadczenie w branży i zwracamy bardzo dużą uwagę na proces produkcji naszych klocków, czego dowodem jest posiadana przez fabrykę norma jakościowa IATF 16949. Postawiliśmy na to, co nas na polskim rynku mocno wyróżnia, czyli na przewagę technologiczną. Jesteśmy na bieżąco ze wszystkimi nowinkami, jakie pojawiają się w naszej dziedzinie. Inwestujemy we własny Dział Badań i Rozwoju, w kadry i oczywiście w odpowiednie wyposażenie. Te działania przynoszą efekty, przekładając się na jakość w produkcji – zapewnia Łukasz Żak, szef marketingu firmy Lumag z Budzynia.

Kontrola jakości – kluczem do sukcesu

System Compress Control gwarantuje, że każdy ze składników użyty do mieszanki ciernej zawsze będzie występował w identycznej ilości. Proces prasowania w przypadku klocków hamulcowych Breck jest wykonany na liniach dysponujących automatycznym naważaniem materiału ciernego i międzywarstwy, z jednoczesnym ich rozprowadzaniem, które zapewnia jednakową grubość obu warstw. Gwarantuje też identyczną gęstość materiału ciernego oraz kontrolę istotnych parametrów procesu (temperatury, czasu, ciśnienia). Finalnie otrzymujemy powtarzalne produkty o bardzo wysokiej jakości.

– Nasze produkty jakościowo nie ustępują zagranicznej konkurencji, a dodatkowo są atrakcyjniejsze cenowo. Przekonali się o tym nasi kontrahenci z zagranicy, gdzie sprzedajemy aż 80% naszych produktów. Teraz mocniej zwracamy się ku rodzimemu rynkowi, chcemy by polski klient też przekonał się o jakości naszej oferty. – mówi Łukasz Żak.

Breck przytarł Hiszpanom rogi

W pierwszej odsłonie konkursu, przesłanie reklamowe odnosi się do hiszpańskiego konkurenta polskich klocków hamulcowych Breck.

– My wiemy, że mamy lepszy produkt od konkurencji, ale trzeba jeszcze umieć o tym opowiedzieć. Postawiliśmy na humor i zabawę, w której trochę „puszczamy oko” do odbiorców, bawimy się konwencją, żartujemy i lekko podszczypujemy rywali. W kampanii możemy sobie na to pozwolić, choć mamy świadomość, że na rynku walka konkurencyjna trwa zupełnie na poważnie – komentuje Jakub Twaróg, dyrektor kreatywny GTO Agency, która jest pomysłodawcą kampanii.

Co zrobić żeby wygrać SEAT-a?

Konkurs „Zmontuj wygraną!” kusi nagrodami. Co trzeba zrobić by ruszyć w drogę własnym SEAT-em? Wystarczy kupić dowolne klocki hamulcowe marki Breck, zachować paragon i wypełnić formularz konkursowy na stronie breck.pl, gdzie należy odpowiedzieć na dwa proste pytania. Oceniana będzie poprawność i kreatywność odpowiedzi udzielonych przez uczestników. Trzeba się spieszyć, bo konkurs trwa tylko do 31 marca 2019 roku! Wtedy skończy się jego pierwszy etap, ale organizatorzy zapewniają, że natychmiast ruszy następna odsłona konkursu. W kolejnych etapach akcji znów nagrodą główną będzie efektowny samochód.

– Czeka nas dużo zabawy, będziemy się odnosić do naszej konkurencji także w innych krajach i znów „puszczać oko” do klientów, by wybierali nasz, polski produkt, bo jest on jakościowo lepszy i w dodatku dostępny w lepszej cenie. Po co przepłacać, prawda? – mówi z uśmiechem Jakub Twaróg z GTO Agency.

Rekomendacja mistrza

Do wzięcia udziału w konkursie i zakupu produktów Breck zachęca znakomity polski rajdowiec Krzysztof Hołowczyc.

– Wybór Krzysztofa Hołowczyca jako „twarzy marki” był strzałem w dziesiątkę. Nie dość, że ma świetne osiągnięcia jako rajdowiec, to jest także postacią, która wzbudza powszechne zaufanie. Idealnie pasuje do naszego przekazu, w którym chcemy pokazać rodakom, że polska firma także potrafi zrobić produkt światowej jakości – podsumowuje Łukasz Żak.

Warto wziąć udział w konkursie „Zmontuj wygraną!”. Tak samo jak warto montować światowej jakości, polskie klocki hamulcowe marki Breck. Bezpieczeństwo na drodze to ważna sprawa, dokonaj właściwego wyboru i wygrywaj!

* Norma: Wear – J2707B. Badania porównawcze wykonane w skali rzeczywistej, w warunkach laboratoryjnych na urządzeniu dynamometrycznym firmy Tecsa.

**Norma: Performance – AK Master J2522. Badania porównawcze wykonane w skali rzeczywistej, w warunkach laboratoryjnych na urządzeniu dynamometrycznym firmy Tecsa.




Artykuł sponsorowany

Tagi



Wasi dostawcy

Polecane