x61.jpg;BMW X6 to w założeniach producentów samochód łączący cechy SUV-a i wozu sportowego. Na pytanie o styslistyczny sukces tego przedsięwzięcia każdy musi odpowiedzieć sobie sam. Natomast jeśli chodzi o możliwości silnika i zawieszenia, konstruktorzy nie pozostawili żadnych niedopowiedzeń. Jedno i drugie jest absolutnie z najwyższej światowej pólki. Mimo masy, wynoszącej ponad 2 tony, kierowca ma poczucie prowadzenia znacznie mniejszego i lżejszego samochodu, niż w rzeczywistości. Niewielu producentom udaje się osiągnąć taki poziom. x62.jpg;BMW X6 to w założeniach producentów samochód łączący cechy SUV-a i wozu sportowego. Na pytanie o styslistyczny sukces tego przedsięwzięcia każdy musi odpowiedzieć sobie sam. Natomast jeśli chodzi o możliwości silnika i zawieszenia, konstruktorzy nie pozostawili żadnych niedopowiedzeń. Jedno i drugie jest absolutnie z najwyższej światowej pólki. Mimo masy, wynoszącej ponad 2 tony, kierowca ma poczucie prowadzenia znacznie mniejszego i lżejszego samochodu, niż w rzeczywistości. Niewielu producentom udaje się osiągnąć taki poziom. x63.jpg;BMW X6 to w założeniach producentów samochód łączący cechy SUV-a i wozu sportowego. Na pytanie o styslistyczny sukces tego przedsięwzięcia każdy musi odpowiedzieć sobie sam. Natomast jeśli chodzi o możliwości silnika i zawieszenia, konstruktorzy nie pozostawili żadnych niedopowiedzeń. Jedno i drugie jest absolutnie z najwyższej światowej pólki. Mimo masy, wynoszącej ponad 2 tony, kierowca ma poczucie prowadzenia znacznie mniejszego i lżejszego samochodu, niż w rzeczywistości. Niewielu producentom udaje się osiągnąć taki poziom. x64.jpg;BMW X6 to w założeniach producentów samochód łączący cechy SUV-a i wozu sportowego. Na pytanie o styslistyczny sukces tego przedsięwzięcia każdy musi odpowiedzieć sobie sam. Natomast jeśli chodzi o możliwości silnika i zawieszenia, konstruktorzy nie pozostawili żadnych niedopowiedzeń. Jedno i drugie jest absolutnie z najwyższej światowej pólki. Mimo masy, wynoszącej ponad 2 tony, kierowca ma poczucie prowadzenia znacznie mniejszego i lżejszego samochodu, niż w rzeczywistości. Niewielu producentom udaje się osiągnąć taki poziom. x65.jpg;BMW X6 to w założeniach producentów samochód łączący cechy SUV-a i wozu sportowego. Na pytanie o styslistyczny sukces tego przedsięwzięcia każdy musi odpowiedzieć sobie sam. Natomast jeśli chodzi o możliwości silnika i zawieszenia, konstruktorzy nie pozostawili żadnych niedopowiedzeń. Jedno i drugie jest absolutnie z najwyższej światowej pólki. Mimo masy, wynoszącej ponad 2 tony, kierowca ma poczucie prowadzenia znacznie mniejszego i lżejszego samochodu, niż w rzeczywistości. Niewielu producentom udaje się osiągnąć taki poziom. x66.jpg;BMW X6 to w założeniach producentów samochód łączący cechy SUV-a i wozu sportowego. Na pytanie o styslistyczny sukces tego przedsięwzięcia każdy musi odpowiedzieć sobie sam. Natomast jeśli chodzi o możliwości silnika i zawieszenia, konstruktorzy nie pozostawili żadnych niedopowiedzeń. Jedno i drugie jest absolutnie z najwyższej światowej pólki. Mimo masy, wynoszącej ponad 2 tony, kierowca ma poczucie prowadzenia znacznie mniejszego i lżejszego samochodu, niż w rzeczywistości. Niewielu producentom udaje się osiągnąć taki poziom. x67.jpg;Egzemplarz, którym mieliśmy okazję jeździć, wyposażony był w najmocniejszy (poza wersją M) silnik benzynowy. Jednostka ta ma 4,4 litra pojemności i podwójne turbodoładowanie. Gwarantuje niesamowite przyspieszenia i elastyczność, ale odstrasza dużym spalaniem. Nie jest to może sczególnie dokuczliwe dla potencjalnych właścicieli tego auta, lecz częste wizyty na stacjach benzynowych bywają irytujące. Zapewne właśnie dlatego zdecydowana większość klientów decyduje się na silniki wysokoprężne, które zapewniają (więcej niż) wystarczającą moc, a przy tym są oszczędniejsze. x68.jpg;Egzemplarz, którym mieliśmy okazję jeździć, wyposażony był w najmocniejszy (poza wersją M) silnik benzynowy. Jednostka ta ma 4,4 litra pojemności i podwójne turbodoładowanie. Gwarantuje niesamowite przyspieszenia i elastyczność, ale odstrasza dużym spalaniem. Nie jest to może sczególnie dokuczliwe dla potencjalnych właścicieli tego auta, lecz częste wizyty na stacjach benzynowych bywają irytujące. Zapewne właśnie dlatego zdecydowana większość klientów decyduje się na silniki wysokoprężne, które zapewniają (więcej niż) wystarczającą moc, a przy tym są oszczędniejsze. x69.jpg;Egzemplarz, którym mieliśmy okazję jeździć, wyposażony był w najmocniejszy (poza wersją M) silnik benzynowy. Jednostka ta ma 4,4 litra pojemności i podwójne turbodoładowanie. Gwarantuje niesamowite przyspieszenia i elastyczność, ale odstrasza dużym spalaniem. Nie jest to może sczególnie dokuczliwe dla potencjalnych właścicieli tego auta, lecz częste wizyty na stacjach benzynowych bywają irytujące. Zapewne właśnie dlatego zdecydowana większość klientów decyduje się na silniki wysokoprężne, które zapewniają (więcej niż) wystarczającą moc, a przy tym są oszczędniejsze. x610.jpg;Egzemplarz, którym mieliśmy okazję jeździć, wyposażony był w najmocniejszy (poza wersją M) silnik benzynowy. Jednostka ta ma 4,4 litra pojemności i podwójne turbodoładowanie. Gwarantuje niesamowite przyspieszenia i elastyczność, ale odstrasza dużym spalaniem. Nie jest to może sczególnie dokuczliwe dla potencjalnych właścicieli tego auta, lecz częste wizyty na stacjach benzynowych bywają irytujące. Zapewne właśnie dlatego zdecydowana większość klientów decyduje się na silniki wysokoprężne, które zapewniają (więcej niż) wystarczającą moc, a przy tym są oszczędniejsze. x611.jpg;Egzemplarz, którym mieliśmy okazję jeździć, wyposażony był w najmocniejszy (poza wersją M) silnik benzynowy. Jednostka ta ma 4,4 litra pojemności i podwójne turbodoładowanie. Gwarantuje niesamowite przyspieszenia i elastyczność, ale odstrasza dużym spalaniem. Nie jest to może sczególnie dokuczliwe dla potencjalnych właścicieli tego auta, lecz częste wizyty na stacjach benzynowych bywają irytujące. Zapewne właśnie dlatego zdecydowana większość klientów decyduje się na silniki wysokoprężne, które zapewniają (więcej niż) wystarczającą moc, a przy tym są oszczędniejsze. x612.jpg;Egzemplarz, którym mieliśmy okazję jeździć, wyposażony był w najmocniejszy (poza wersją M) silnik benzynowy. Jednostka ta ma 4,4 litra pojemności i podwójne turbodoładowanie. Gwarantuje niesamowite przyspieszenia i elastyczność, ale odstrasza dużym spalaniem. Nie jest to może sczególnie dokuczliwe dla potencjalnych właścicieli tego auta, lecz częste wizyty na stacjach benzynowych bywają irytujące. Zapewne właśnie dlatego zdecydowana większość klientów decyduje się na silniki wysokoprężne, które zapewniają (więcej niż) wystarczającą moc, a przy tym są oszczędniejsze. x613.jpg;Egzemplarz, którym mieliśmy okazję jeździć, wyposażony był w najmocniejszy (poza wersją M) silnik benzynowy. Jednostka ta ma 4,4 litra pojemności i podwójne turbodoładowanie. Gwarantuje niesamowite przyspieszenia i elastyczność, ale odstrasza dużym spalaniem. Nie jest to może sczególnie dokuczliwe dla potencjalnych właścicieli tego auta, lecz częste wizyty na stacjach benzynowych bywają irytujące. Zapewne właśnie dlatego zdecydowana większość klientów decyduje się na silniki wysokoprężne, które zapewniają (więcej niż) wystarczającą moc, a przy tym są oszczędniejsze. x614.jpg;Egzemplarz, którym mieliśmy okazję jeździć, wyposażony był w najmocniejszy (poza wersją M) silnik benzynowy. Jednostka ta ma 4,4 litra pojemności i podwójne turbodoładowanie. Gwarantuje niesamowite przyspieszenia i elastyczność, ale odstrasza dużym spalaniem. Nie jest to może sczególnie dokuczliwe dla potencjalnych właścicieli tego auta, lecz częste wizyty na stacjach benzynowych bywają irytujące. Zapewne właśnie dlatego zdecydowana większość klientów decyduje się na silniki wysokoprężne, które zapewniają (więcej niż) wystarczającą moc, a przy tym są oszczędniejsze. x615.jpg;Egzemplarz, którym mieliśmy okazję jeździć, wyposażony był w najmocniejszy (poza wersją M) silnik benzynowy. Jednostka ta ma 4,4 litra pojemności i podwójne turbodoładowanie. Gwarantuje niesamowite przyspieszenia i elastyczność, ale odstrasza dużym spalaniem. Nie jest to może sczególnie dokuczliwe dla potencjalnych właścicieli tego auta, lecz częste wizyty na stacjach benzynowych bywają irytujące. Zapewne właśnie dlatego zdecydowana większość klientów decyduje się na silniki wysokoprężne, które zapewniają (więcej niż) wystarczającą moc, a przy tym są oszczędniejsze. x616.jpg;Egzemplarz, którym mieliśmy okazję jeździć, wyposażony był w najmocniejszy (poza wersją M) silnik benzynowy. Jednostka ta ma 4,4 litra pojemności i podwójne turbodoładowanie. Gwarantuje niesamowite przyspieszenia i elastyczność, ale odstrasza dużym spalaniem. Nie jest to może sczególnie dokuczliwe dla potencjalnych właścicieli tego auta, lecz częste wizyty na stacjach benzynowych bywają irytujące. Zapewne właśnie dlatego zdecydowana większość klientów decyduje się na silniki wysokoprężne, które zapewniają (więcej niż) wystarczającą moc, a przy tym są oszczędniejsze.