c51.jpg;Bryła samochodu jest zaprojektowana nowocześnie i - mimo prawie czterech lat rynkowej obecności - wciąż wygląda świeżo. Trudno jednak oprzeć się wrażeniu, że stylistów bardziej inspirowały auta znad Renu, niż znad Loary. To zresztą nic złego, bo właśnie niemieckie pojazdy są jego głównymi konkurentami. Wciąż dostępne są jednak rozwiązania typowe wyłącznie dla Citroena. Przykłady? W zależności od wersji, C5 może być wyposażony w zawieszenie mechaniczne lub hydropneumatyczne Hydractiv III+ (znane z większego C6). Idealnie pochłania ono nierówności drogi, co, w połączeniu z wygodnym wnętrzem i bardzo dobrym wyciszeniem, gwarantuje komfort, jakiego nie powstydziłaby się limuzyna z wyższego segmentu. c510.jpg;Atrakcyjny wygląd nadwozia to przede wszystkim zasługa nowoczesnych reflektorów, eleganckiego, zintegrowanego z logo, grilla, wyraźnych przetłoczeń bocznych, charakterystycznych lamp tylnych i sylwetki przypominającej nieco coupe. Jeśli trzeba poszukać czegoś, co jest słabszą stroną tego samochodu, na pewno nie jest to wygląd. Osoby preferujące bardziej dynamiczny styl jazdy będą natomiast narzekać na precyzję prowadzenia - stabilność na zakrętach nie zasługuje może na krytykę, ale zawieszenie C5, podobnie zresztą jak i układ kierowniczy, nie nadają się do szybkiej jazdy po łukach. c511.jpg;Atrakcyjny wygląd nadwozia to przede wszystkim zasługa nowoczesnych reflektorów, eleganckiego, zintegrowanego z logo, grilla, wyraźnych przetłoczeń bocznych, charakterystycznych lamp tylnych i sylwetki przypominającej nieco coupe. Jeśli trzeba poszukać czegoś, co jest słabszą stroną tego samochodu, na pewno nie jest to wygląd. Osoby preferujące bardziej dynamiczny styl jazdy będą natomiast narzekać na precyzję prowadzenia - stabilność na zakrętach nie zasługuje może na krytykę, ale zawieszenie C5, podobnie zresztą jak i układ kierowniczy, nie nadają się do szybkiej jazdy po łukach. c512.jpg;Atrakcyjny wygląd nadwozia to przede wszystkim zasługa nowoczesnych reflektorów, eleganckiego, zintegrowanego z logo, grilla, wyraźnych przetłoczeń bocznych, charakterystycznych lamp tylnych i sylwetki przypominającej nieco coupe. Jeśli trzeba poszukać czegoś, co jest słabszą stroną tego samochodu, na pewno nie jest to wygląd. Osoby preferujące bardziej dynamiczny styl jazdy będą natomiast narzekać na precyzję prowadzenia - stabilność na zakrętach nie zasługuje może na krytykę, ale zawieszenie C5, podobnie zresztą jak i układ kierowniczy, nie nadają się do szybkiej jazdy po łukach. c52.jpg;Bryła samochodu jest zaprojektowana nowocześnie i - mimo prawie czterech lat rynkowej obecności - wciąż wygląda świeżo. Trudno jednak oprzeć się wrażeniu, że stylistów bardziej inspirowały auta znad Renu, niż znad Loary. To zresztą nic złego, bo właśnie niemieckie pojazdy są jego głównymi konkurentami. Wciąż dostępne są jednak rozwiązania typowe wyłącznie dla Citroena. Przykłady? W zależności od wersji, C5 może być wyposażony w zawieszenie mechaniczne lub hydropneumatyczne Hydractiv III+ (znane z większego C6). Idealnie pochłania ono nierówności drogi, co, w połączeniu z wygodnym wnętrzem i bardzo dobrym wyciszeniem, gwarantuje komfort, jakiego nie powstydziłaby się limuzyna z wyższego segmentu. c53.jpg;Bryła samochodu jest zaprojektowana nowocześnie i - mimo prawie czterech lat rynkowej obecności - wciąż wygląda świeżo. Trudno jednak oprzeć się wrażeniu, że stylistów bardziej inspirowały auta znad Renu, niż znad Loary. To zresztą nic złego, bo właśnie niemieckie pojazdy są jego głównymi konkurentami. Wciąż dostępne są jednak rozwiązania typowe wyłącznie dla Citroena. Przykłady? W zależności od wersji, C5 może być wyposażony w zawieszenie mechaniczne lub hydropneumatyczne Hydractiv III+ (znane z większego C6). Idealnie pochłania ono nierówności drogi, co, w połączeniu z wygodnym wnętrzem i bardzo dobrym wyciszeniem, gwarantuje komfort, jakiego nie powstydziłaby się limuzyna z wyższego segmentu. c54.jpg;Bryła samochodu jest zaprojektowana nowocześnie i - mimo prawie czterech lat rynkowej obecności - wciąż wygląda świeżo. Trudno jednak oprzeć się wrażeniu, że stylistów bardziej inspirowały auta znad Renu, niż znad Loary. To zresztą nic złego, bo właśnie niemieckie pojazdy są jego głównymi konkurentami. Wciąż dostępne są jednak rozwiązania typowe wyłącznie dla Citroena. Przykłady? W zależności od wersji, C5 może być wyposażony w zawieszenie mechaniczne lub hydropneumatyczne Hydractiv III+ (znane z większego C6). Idealnie pochłania ono nierówności drogi, co, w połączeniu z wygodnym wnętrzem i bardzo dobrym wyciszeniem, gwarantuje komfort, jakiego nie powstydziłaby się limuzyna z wyższego segmentu. c55.jpg;Bryła samochodu jest zaprojektowana nowocześnie i - mimo prawie czterech lat rynkowej obecności - wciąż wygląda świeżo. Trudno jednak oprzeć się wrażeniu, że stylistów bardziej inspirowały auta znad Renu, niż znad Loary. To zresztą nic złego, bo właśnie niemieckie pojazdy są jego głównymi konkurentami. Wciąż dostępne są jednak rozwiązania typowe wyłącznie dla Citroena. Przykłady? W zależności od wersji, C5 może być wyposażony w zawieszenie mechaniczne lub hydropneumatyczne Hydractiv III+ (znane z większego C6). Idealnie pochłania ono nierówności drogi, co, w połączeniu z wygodnym wnętrzem i bardzo dobrym wyciszeniem, gwarantuje komfort, jakiego nie powstydziłaby się limuzyna z wyższego segmentu. c56.jpg;Bryła samochodu jest zaprojektowana nowocześnie i - mimo prawie czterech lat rynkowej obecności - wciąż wygląda świeżo. Trudno jednak oprzeć się wrażeniu, że stylistów bardziej inspirowały auta znad Renu, niż znad Loary. To zresztą nic złego, bo właśnie niemieckie pojazdy są jego głównymi konkurentami. Wciąż dostępne są jednak rozwiązania typowe wyłącznie dla Citroena. Przykłady? W zależności od wersji, C5 może być wyposażony w zawieszenie mechaniczne lub hydropneumatyczne Hydractiv III+ (znane z większego C6). Idealnie pochłania ono nierówności drogi, co, w połączeniu z wygodnym wnętrzem i bardzo dobrym wyciszeniem, gwarantuje komfort, jakiego nie powstydziłaby się limuzyna z wyższego segmentu. c57.jpg;Atrakcyjny wygląd nadwozia to przede wszystkim zasługa nowoczesnych reflektorów, eleganckiego, zintegrowanego z logo, grilla, wyraźnych przetłoczeń bocznych, charakterystycznych lamp tylnych i sylwetki przypominającej nieco coupe. Jeśli trzeba poszukać czegoś, co jest słabszą stroną tego samochodu, na pewno nie jest to wygląd. Osoby preferujące bardziej dynamiczny styl jazdy będą natomiast narzekać na precyzję prowadzenia - stabilność na zakrętach nie zasługuje może na krytykę, ale zawieszenie C5, podobnie zresztą jak i układ kierowniczy, nie nadają się do szybkiej jazdy po łukach. c58.jpg;Atrakcyjny wygląd nadwozia to przede wszystkim zasługa nowoczesnych reflektorów, eleganckiego, zintegrowanego z logo, grilla, wyraźnych przetłoczeń bocznych, charakterystycznych lamp tylnych i sylwetki przypominającej nieco coupe. Jeśli trzeba poszukać czegoś, co jest słabszą stroną tego samochodu, na pewno nie jest to wygląd. Osoby preferujące bardziej dynamiczny styl jazdy będą natomiast narzekać na precyzję prowadzenia - stabilność na zakrętach nie zasługuje może na krytykę, ale zawieszenie C5, podobnie zresztą jak i układ kierowniczy, nie nadają się do szybkiej jazdy po łukach. c59.jpg;Atrakcyjny wygląd nadwozia to przede wszystkim zasługa nowoczesnych reflektorów, eleganckiego, zintegrowanego z logo, grilla, wyraźnych przetłoczeń bocznych, charakterystycznych lamp tylnych i sylwetki przypominającej nieco coupe. Jeśli trzeba poszukać czegoś, co jest słabszą stroną tego samochodu, na pewno nie jest to wygląd. Osoby preferujące bardziej dynamiczny styl jazdy będą natomiast narzekać na precyzję prowadzenia - stabilność na zakrętach nie zasługuje może na krytykę, ale zawieszenie C5, podobnie zresztą jak i układ kierowniczy, nie nadają się do szybkiej jazdy po łukach.