jeep1.jpg;Nie jest istotne, że mało kto rano jeździ w teren, a wieczorem do opery. Ważne, że się da i to jednym samochodem. Grand Cherokee oferuje sporo miejsca wewnątrz i niezłe właściwości terenowe. Jest przy tym nieco tańszy od konkurentów spod znaku Audi, BMW i Mercedesa, co nie oznacza że tani. Kosztuje tyle, że prawdopodobnie żaden jego właściciel nie zdecyduje się na opuszczenie utwardzonej drogi i jazdę terenową. Gdyby jednak zechciał to zrobić, auto nie powinno go zawieść. Dzięki dopracowanemu układowi przeniesienia napędu Jeep całkiem sprawnie przemieszcza się w umiarkowanie trudnym terenie, nawet na seryjnych oponach. Z kolei na asfalcie jest nieco gorzej niż u konkurencji z Niemiec. Nie można powiedzieć, że auto jeździ źle, ale w zakrętach wyraźnie czuć dużą masę i wysoko umieszczony środek ciężkości. Grand Cherokee pojawił się w sprzedaży w 1993 roku i od tego momentu na wszystkich kontynentach sprzedano już łącznie ponad 4 miliony egzemplarzy tego modelu. Widoczna na zdjęciach, trzecia generacja Jeepa została zaprezentowana na wystawie w Nowym Jorku w kwietniu 2010 roku. Obecnie na rynku dostępna jest już czwarta odsłona bestsellera zza Atlantyku. jeep2.jpg;Nie jest istotne, że mało kto rano jeździ w teren, a wieczorem do opery. Ważne, że się da i to jednym samochodem. Grand Cherokee oferuje sporo miejsca wewnątrz i niezłe właściwości terenowe. Jest przy tym nieco tańszy od konkurentów spod znaku Audi, BMW i Mercedesa, co nie oznacza że tani. Kosztuje tyle, że prawdopodobnie żaden jego właściciel nie zdecyduje się na opuszczenie utwardzonej drogi i jazdę terenową. Gdyby jednak zechciał to zrobić, auto nie powinno go zawieść. Dzięki dopracowanemu układowi przeniesienia napędu Jeep całkiem sprawnie przemieszcza się w umiarkowanie trudnym terenie, nawet na seryjnych oponach. Z kolei na asfalcie jest nieco gorzej niż u konkurencji z Niemiec. Nie można powiedzieć, że auto jeździ źle, ale w zakrętach wyraźnie czuć dużą masę i wysoko umieszczony środek ciężkości. Grand Cherokee pojawił się w sprzedaży w 1993 roku i od tego momentu na wszystkich kontynentach sprzedano już łącznie ponad 4 miliony egzemplarzy tego modelu. Widoczna na zdjęciach, trzecia generacja Jeepa została zaprezentowana na wystawie w Nowym Jorku w kwietniu 2010 roku. Obecnie na rynku dostępna jest już czwarta odsłona bestsellera zza Atlantyku. jeep3.jpg;Nie jest istotne, że mało kto rano jeździ w teren, a wieczorem do opery. Ważne, że się da i to jednym samochodem. Grand Cherokee oferuje sporo miejsca wewnątrz i niezłe właściwości terenowe. Jest przy tym nieco tańszy od konkurentów spod znaku Audi, BMW i Mercedesa, co nie oznacza że tani. Kosztuje tyle, że prawdopodobnie żaden jego właściciel nie zdecyduje się na opuszczenie utwardzonej drogi i jazdę terenową. Gdyby jednak zechciał to zrobić, auto nie powinno go zawieść. Dzięki dopracowanemu układowi przeniesienia napędu Jeep całkiem sprawnie przemieszcza się w umiarkowanie trudnym terenie, nawet na seryjnych oponach. Z kolei na asfalcie jest nieco gorzej niż u konkurencji z Niemiec. Nie można powiedzieć, że auto jeździ źle, ale w zakrętach wyraźnie czuć dużą masę i wysoko umieszczony środek ciężkości. Grand Cherokee pojawił się w sprzedaży w 1993 roku i od tego momentu na wszystkich kontynentach sprzedano już łącznie ponad 4 miliony egzemplarzy tego modelu. Widoczna na zdjęciach, trzecia generacja Jeepa została zaprezentowana na wystawie w Nowym Jorku w kwietniu 2010 roku. Obecnie na rynku dostępna jest już czwarta odsłona bestsellera zza Atlantyku. jeep4.jpg;Nie jest istotne, że mało kto rano jeździ w teren, a wieczorem do opery. Ważne, że się da i to jednym samochodem. Grand Cherokee oferuje sporo miejsca wewnątrz i niezłe właściwości terenowe. Jest przy tym nieco tańszy od konkurentów spod znaku Audi, BMW i Mercedesa, co nie oznacza że tani. Kosztuje tyle, że prawdopodobnie żaden jego właściciel nie zdecyduje się na opuszczenie utwardzonej drogi i jazdę terenową. Gdyby jednak zechciał to zrobić, auto nie powinno go zawieść. Dzięki dopracowanemu układowi przeniesienia napędu Jeep całkiem sprawnie przemieszcza się w umiarkowanie trudnym terenie, nawet na seryjnych oponach. Z kolei na asfalcie jest nieco gorzej niż u konkurencji z Niemiec. Nie można powiedzieć, że auto jeździ źle, ale w zakrętach wyraźnie czuć dużą masę i wysoko umieszczony środek ciężkości. Grand Cherokee pojawił się w sprzedaży w 1993 roku i od tego momentu na wszystkich kontynentach sprzedano już łącznie ponad 4 miliony egzemplarzy tego modelu. Widoczna na zdjęciach, trzecia generacja Jeepa została zaprezentowana na wystawie w Nowym Jorku w kwietniu 2010 roku. Obecnie na rynku dostępna jest już czwarta odsłona bestsellera zza Atlantyku. jeep5.jpg;Nie jest istotne, że mało kto rano jeździ w teren, a wieczorem do opery. Ważne, że się da i to jednym samochodem. Grand Cherokee oferuje sporo miejsca wewnątrz i niezłe właściwości terenowe. Jest przy tym nieco tańszy od konkurentów spod znaku Audi, BMW i Mercedesa, co nie oznacza że tani. Kosztuje tyle, że prawdopodobnie żaden jego właściciel nie zdecyduje się na opuszczenie utwardzonej drogi i jazdę terenową. Gdyby jednak zechciał to zrobić, auto nie powinno go zawieść. Dzięki dopracowanemu układowi przeniesienia napędu Jeep całkiem sprawnie przemieszcza się w umiarkowanie trudnym terenie, nawet na seryjnych oponach. Z kolei na asfalcie jest nieco gorzej niż u konkurencji z Niemiec. Nie można powiedzieć, że auto jeździ źle, ale w zakrętach wyraźnie czuć dużą masę i wysoko umieszczony środek ciężkości. Grand Cherokee pojawił się w sprzedaży w 1993 roku i od tego momentu na wszystkich kontynentach sprzedano już łącznie ponad 4 miliony egzemplarzy tego modelu. Widoczna na zdjęciach, trzecia generacja Jeepa została zaprezentowana na wystawie w Nowym Jorku w kwietniu 2010 roku. Obecnie na rynku dostępna jest już czwarta odsłona bestsellera zza Atlantyku. jeep6.jpg;Nie jest istotne, że mało kto rano jeździ w teren, a wieczorem do opery. Ważne, że się da i to jednym samochodem. Grand Cherokee oferuje sporo miejsca wewnątrz i niezłe właściwości terenowe. Jest przy tym nieco tańszy od konkurentów spod znaku Audi, BMW i Mercedesa, co nie oznacza że tani. Kosztuje tyle, że prawdopodobnie żaden jego właściciel nie zdecyduje się na opuszczenie utwardzonej drogi i jazdę terenową. Gdyby jednak zechciał to zrobić, auto nie powinno go zawieść. Dzięki dopracowanemu układowi przeniesienia napędu Jeep całkiem sprawnie przemieszcza się w umiarkowanie trudnym terenie, nawet na seryjnych oponach. Z kolei na asfalcie jest nieco gorzej niż u konkurencji z Niemiec. Nie można powiedzieć, że auto jeździ źle, ale w zakrętach wyraźnie czuć dużą masę i wysoko umieszczony środek ciężkości. Grand Cherokee pojawił się w sprzedaży w 1993 roku i od tego momentu na wszystkich kontynentach sprzedano już łącznie ponad 4 miliony egzemplarzy tego modelu. Widoczna na zdjęciach, trzecia generacja Jeepa została zaprezentowana na wystawie w Nowym Jorku w kwietniu 2010 roku. Obecnie na rynku dostępna jest już czwarta odsłona bestsellera zza Atlantyku. jeep7.jpg;Nie jest istotne, że mało kto rano jeździ w teren, a wieczorem do opery. Ważne, że się da i to jednym samochodem. Grand Cherokee oferuje sporo miejsca wewnątrz i niezłe właściwości terenowe. Jest przy tym nieco tańszy od konkurentów spod znaku Audi, BMW i Mercedesa, co nie oznacza że tani. Kosztuje tyle, że prawdopodobnie żaden jego właściciel nie zdecyduje się na opuszczenie utwardzonej drogi i jazdę terenową. Gdyby jednak zechciał to zrobić, auto nie powinno go zawieść. Dzięki dopracowanemu układowi przeniesienia napędu Jeep całkiem sprawnie przemieszcza się w umiarkowanie trudnym terenie, nawet na seryjnych oponach. Z kolei na asfalcie jest nieco gorzej niż u konkurencji z Niemiec. Nie można powiedzieć, że auto jeździ źle, ale w zakrętach wyraźnie czuć dużą masę i wysoko umieszczony środek ciężkości. Grand Cherokee pojawił się w sprzedaży w 1993 roku i od tego momentu na wszystkich kontynentach sprzedano już łącznie ponad 4 miliony egzemplarzy tego modelu. Widoczna na zdjęciach, trzecia generacja Jeepa została zaprezentowana na wystawie w Nowym Jorku w kwietniu 2010 roku. Obecnie na rynku dostępna jest już czwarta odsłona bestsellera zza Atlantyku. jeep8.jpg;Nie jest istotne, że mało kto rano jeździ w teren, a wieczorem do opery. Ważne, że się da i to jednym samochodem. Grand Cherokee oferuje sporo miejsca wewnątrz i niezłe właściwości terenowe. Jest przy tym nieco tańszy od konkurentów spod znaku Audi, BMW i Mercedesa, co nie oznacza że tani. Kosztuje tyle, że prawdopodobnie żaden jego właściciel nie zdecyduje się na opuszczenie utwardzonej drogi i jazdę terenową. Gdyby jednak zechciał to zrobić, auto nie powinno go zawieść. Dzięki dopracowanemu układowi przeniesienia napędu Jeep całkiem sprawnie przemieszcza się w umiarkowanie trudnym terenie, nawet na seryjnych oponach. Z kolei na asfalcie jest nieco gorzej niż u konkurencji z Niemiec. Nie można powiedzieć, że auto jeździ źle, ale w zakrętach wyraźnie czuć dużą masę i wysoko umieszczony środek ciężkości. Grand Cherokee pojawił się w sprzedaży w 1993 roku i od tego momentu na wszystkich kontynentach sprzedano już łącznie ponad 4 miliony egzemplarzy tego modelu. Widoczna na zdjęciach, trzecia generacja Jeepa została zaprezentowana na wystawie w Nowym Jorku w kwietniu 2010 roku. Obecnie na rynku dostępna jest już czwarta odsłona bestsellera zza Atlantyku.