croma1.jpg;Fiat ma od wielu lat niezwykle mocną pozycję w segmencie aut miejskich. Panda, 500, Punto – wszystkie te pojazdy cieszyły się zawsze i cieszą nadal ogromną popularnością wśród klientów w całej Europie. Cromie nigdy nie udało się osiągnąć podobnego sukcesu. Częściowo dlatego, że rywalizowała w najsilniej obsadzonym konkurentami segmencie, a częściowo dlatego, że Fiat wielu potencjalnym nabywcom kojarzy się właśnie z małymi autami. Ostatecznie producent sam przyzwyczaił do tego odbiorców, przez długie lata oferując zamożniejszym kierowcom Lancie i Alfy Romeo.

Croma była dostępna wyłącznie w jednej wersji nadwoziowej, czyli jako przestronne kombi z pogranicza segmentów. Ilość miejsca w środku, poziom wyposażenia i materiały zastosowane do wykończenia wnętrza były na bardzo wysokim poziomie. Oferta jednostek napędowych obejmowała dwa silniki benzynowe i trzy diesle. Pod maską widocznego na zdjęciach auta pracował wysokoprężny silnik JTD pojemności 1.9 litra. Osiągał on moc 150 KM i dla ważącego ponad 1500 kg samochodu stanowił idealny kompromis między osiągami, a zużyciem paliwa. croma2.jpg;Fiat ma od wielu lat niezwykle mocną pozycję w segmencie aut miejskich. Panda, 500, Punto – wszystkie te pojazdy cieszyły się zawsze i cieszą nadal ogromną popularnością wśród klientów w całej Europie. Cromie nigdy nie udało się osiągnąć podobnego sukcesu. Częściowo dlatego, że rywalizowała w najsilniej obsadzonym konkurentami segmencie, a częściowo dlatego, że Fiat wielu potencjalnym nabywcom kojarzy się właśnie z małymi autami. Ostatecznie producent sam przyzwyczaił do tego odbiorców, przez długie lata oferując zamożniejszym kierowcom Lancie i Alfy Romeo.

Croma była dostępna wyłącznie w jednej wersji nadwoziowej, czyli jako przestronne kombi z pogranicza segmentów. Ilość miejsca w środku, poziom wyposażenia i materiały zastosowane do wykończenia wnętrza były na bardzo wysokim poziomie. Oferta jednostek napędowych obejmowała dwa silniki benzynowe i trzy diesle. Pod maską widocznego na zdjęciach auta pracował wysokoprężny silnik JTD pojemności 1.9 litra. Osiągał on moc 150 KM i dla ważącego ponad 1500 kg samochodu stanowił idealny kompromis między osiągami, a zużyciem paliwa. croma3.jpg;Fiat ma od wielu lat niezwykle mocną pozycję w segmencie aut miejskich. Panda, 500, Punto – wszystkie te pojazdy cieszyły się zawsze i cieszą nadal ogromną popularnością wśród klientów w całej Europie. Cromie nigdy nie udało się osiągnąć podobnego sukcesu. Częściowo dlatego, że rywalizowała w najsilniej obsadzonym konkurentami segmencie, a częściowo dlatego, że Fiat wielu potencjalnym nabywcom kojarzy się właśnie z małymi autami. Ostatecznie producent sam przyzwyczaił do tego odbiorców, przez długie lata oferując zamożniejszym kierowcom Lancie i Alfy Romeo.

Croma była dostępna wyłącznie w jednej wersji nadwoziowej, czyli jako przestronne kombi z pogranicza segmentów. Ilość miejsca w środku, poziom wyposażenia i materiały zastosowane do wykończenia wnętrza były na bardzo wysokim poziomie. Oferta jednostek napędowych obejmowała dwa silniki benzynowe i trzy diesle. Pod maską widocznego na zdjęciach auta pracował wysokoprężny silnik JTD pojemności 1.9 litra. Osiągał on moc 150 KM i dla ważącego ponad 1500 kg samochodu stanowił idealny kompromis między osiągami, a zużyciem paliwa. croma4.jpg;Fiat ma od wielu lat niezwykle mocną pozycję w segmencie aut miejskich. Panda, 500, Punto – wszystkie te pojazdy cieszyły się zawsze i cieszą nadal ogromną popularnością wśród klientów w całej Europie. Cromie nigdy nie udało się osiągnąć podobnego sukcesu. Częściowo dlatego, że rywalizowała w najsilniej obsadzonym konkurentami segmencie, a częściowo dlatego, że Fiat wielu potencjalnym nabywcom kojarzy się właśnie z małymi autami. Ostatecznie producent sam przyzwyczaił do tego odbiorców, przez długie lata oferując zamożniejszym kierowcom Lancie i Alfy Romeo.

Croma była dostępna wyłącznie w jednej wersji nadwoziowej, czyli jako przestronne kombi z pogranicza segmentów. Ilość miejsca w środku, poziom wyposażenia i materiały zastosowane do wykończenia wnętrza były na bardzo wysokim poziomie. Oferta jednostek napędowych obejmowała dwa silniki benzynowe i trzy diesle. Pod maską widocznego na zdjęciach auta pracował wysokoprężny silnik JTD pojemności 1.9 litra. Osiągał on moc 150 KM i dla ważącego ponad 1500 kg samochodu stanowił idealny kompromis między osiągami, a zużyciem paliwa. croma5.jpg;Fiat ma od wielu lat niezwykle mocną pozycję w segmencie aut miejskich. Panda, 500, Punto – wszystkie te pojazdy cieszyły się zawsze i cieszą nadal ogromną popularnością wśród klientów w całej Europie. Cromie nigdy nie udało się osiągnąć podobnego sukcesu. Częściowo dlatego, że rywalizowała w najsilniej obsadzonym konkurentami segmencie, a częściowo dlatego, że Fiat wielu potencjalnym nabywcom kojarzy się właśnie z małymi autami. Ostatecznie producent sam przyzwyczaił do tego odbiorców, przez długie lata oferując zamożniejszym kierowcom Lancie i Alfy Romeo.

Croma była dostępna wyłącznie w jednej wersji nadwoziowej, czyli jako przestronne kombi z pogranicza segmentów. Ilość miejsca w środku, poziom wyposażenia i materiały zastosowane do wykończenia wnętrza były na bardzo wysokim poziomie. Oferta jednostek napędowych obejmowała dwa silniki benzynowe i trzy diesle. Pod maską widocznego na zdjęciach auta pracował wysokoprężny silnik JTD pojemności 1.9 litra. Osiągał on moc 150 KM i dla ważącego ponad 1500 kg samochodu stanowił idealny kompromis między osiągami, a zużyciem paliwa. croma6.jpg;Fiat ma od wielu lat niezwykle mocną pozycję w segmencie aut miejskich. Panda, 500, Punto – wszystkie te pojazdy cieszyły się zawsze i cieszą nadal ogromną popularnością wśród klientów w całej Europie. Cromie nigdy nie udało się osiągnąć podobnego sukcesu. Częściowo dlatego, że rywalizowała w najsilniej obsadzonym konkurentami segmencie, a częściowo dlatego, że Fiat wielu potencjalnym nabywcom kojarzy się właśnie z małymi autami. Ostatecznie producent sam przyzwyczaił do tego odbiorców, przez długie lata oferując zamożniejszym kierowcom Lancie i Alfy Romeo.

Croma była dostępna wyłącznie w jednej wersji nadwoziowej, czyli jako przestronne kombi z pogranicza segmentów. Ilość miejsca w środku, poziom wyposażenia i materiały zastosowane do wykończenia wnętrza były na bardzo wysokim poziomie. Oferta jednostek napędowych obejmowała dwa silniki benzynowe i trzy diesle. Pod maską widocznego na zdjęciach auta pracował wysokoprężny silnik JTD pojemności 1.9 litra. Osiągał on moc 150 KM i dla ważącego ponad 1500 kg samochodu stanowił idealny kompromis między osiągami, a zużyciem paliwa. croma7.jpg;Fiat ma od wielu lat niezwykle mocną pozycję w segmencie aut miejskich. Panda, 500, Punto – wszystkie te pojazdy cieszyły się zawsze i cieszą nadal ogromną popularnością wśród klientów w całej Europie. Cromie nigdy nie udało się osiągnąć podobnego sukcesu. Częściowo dlatego, że rywalizowała w najsilniej obsadzonym konkurentami segmencie, a częściowo dlatego, że Fiat wielu potencjalnym nabywcom kojarzy się właśnie z małymi autami. Ostatecznie producent sam przyzwyczaił do tego odbiorców, przez długie lata oferując zamożniejszym kierowcom Lancie i Alfy Romeo.

Croma była dostępna wyłącznie w jednej wersji nadwoziowej, czyli jako przestronne kombi z pogranicza segmentów. Ilość miejsca w środku, poziom wyposażenia i materiały zastosowane do wykończenia wnętrza były na bardzo wysokim poziomie. Oferta jednostek napędowych obejmowała dwa silniki benzynowe i trzy diesle. Pod maską widocznego na zdjęciach auta pracował wysokoprężny silnik JTD pojemności 1.9 litra. Osiągał on moc 150 KM i dla ważącego ponad 1500 kg samochodu stanowił idealny kompromis między osiągami, a zużyciem paliwa. croma8.jpg;Fiat ma od wielu lat niezwykle mocną pozycję w segmencie aut miejskich. Panda, 500, Punto – wszystkie te pojazdy cieszyły się zawsze i cieszą nadal ogromną popularnością wśród klientów w całej Europie. Cromie nigdy nie udało się osiągnąć podobnego sukcesu. Częściowo dlatego, że rywalizowała w najsilniej obsadzonym konkurentami segmencie, a częściowo dlatego, że Fiat wielu potencjalnym nabywcom kojarzy się właśnie z małymi autami. Ostatecznie producent sam przyzwyczaił do tego odbiorców, przez długie lata oferując zamożniejszym kierowcom Lancie i Alfy Romeo.

Croma była dostępna wyłącznie w jednej wersji nadwoziowej, czyli jako przestronne kombi z pogranicza segmentów. Ilość miejsca w środku, poziom wyposażenia i materiały zastosowane do wykończenia wnętrza były na bardzo wysokim poziomie. Oferta jednostek napędowych obejmowała dwa silniki benzynowe i trzy diesle. Pod maską widocznego na zdjęciach auta pracował wysokoprężny silnik JTD pojemności 1.9 litra. Osiągał on moc 150 KM i dla ważącego ponad 1500 kg samochodu stanowił idealny kompromis między osiągami, a zużyciem paliwa. croma9.jpg;Fiat ma od wielu lat niezwykle mocną pozycję w segmencie aut miejskich. Panda, 500, Punto – wszystkie te pojazdy cieszyły się zawsze i cieszą nadal ogromną popularnością wśród klientów w całej Europie. Cromie nigdy nie udało się osiągnąć podobnego sukcesu. Częściowo dlatego, że rywalizowała w najsilniej obsadzonym konkurentami segmencie, a częściowo dlatego, że Fiat wielu potencjalnym nabywcom kojarzy się właśnie z małymi autami. Ostatecznie producent sam przyzwyczaił do tego odbiorców, przez długie lata oferując zamożniejszym kierowcom Lancie i Alfy Romeo.

Croma była dostępna wyłącznie w jednej wersji nadwoziowej, czyli jako przestronne kombi z pogranicza segmentów. Ilość miejsca w środku, poziom wyposażenia i materiały zastosowane do wykończenia wnętrza były na bardzo wysokim poziomie. Oferta jednostek napędowych obejmowała dwa silniki benzynowe i trzy diesle. Pod maską widocznego na zdjęciach auta pracował wysokoprężny silnik JTD pojemności 1.9 litra. Osiągał on moc 150 KM i dla ważącego ponad 1500 kg samochodu stanowił idealny kompromis między osiągami, a zużyciem paliwa.