1.JPG;Pierwszy SUV Volkswagena zadebiutował w 2002 roku. Został on skonstruowany w ścisłej współpracy z Porsche, które produkuje jego bliźniaczy model - Cayenne.

Volkswagen Touareg pierwszej generacji jest pojazdem o ogromnych możliwościach. Pozwala właścicielom cieszyć się luksusem, nie rezygnując równocześnie z doskonałych własności terenowych. Dzięki temu jest on samochodem uniwersalnym, który łączy to, co najlepsze w reprezentacyjnych limuzynach z możliwością jazdy po bezdrożach. To ostatnie jest zasługą dostępnego w standardzie zawieszenia pneumatycznego. Pozwala ono ustawić kilka poziomów wysokości auta - od skrajnie niskiego, które służy do pakowania bagaży i ułatwia dostęp do bagażnika, do najwyższego, przy którym bez trudu da się pokonać kałużę o głębokości nawet 60 cm. Warto podkreślić, że samochód wyposażono również w reduktor i inteligentny system napędu na cztery koła z dynamicznym rozdziałem mocy między osie. Wszystko to sprawia, że Touareg nie boi się dziur, kamieni i błota. .

Pod maską testowego auta pracowała trzylitrowa jednostka wysokoprężna o mocy 240 KM. Taka moc nie robi specjalnego wrażenia w tak dużym aucie, ale ważniejszy od mocy jest moment obrotowy, a ten osiąga wartość 500 Nm i jest w pełni dostępny już w niskim zakresie obrotów. Dzięki temu auto przyspiesza do setki w 8 sekund z małym okładem i może pędzić ponad 200 km/h. Najlepiej jednak podróżować nim z prędkością ok. 140 km/h, bo po jej przekroczeniu w środku robi się nieco za głośno (być może to po części wina zimowych opon w testowym samochodzie). Absolutnie żadnych zarzutów nie można też mieć do pracy automatycznej przekładni. 2.JPG;Pierwszy SUV Volkswagena zadebiutował w 2002 roku. Został on skonstruowany w ścisłej współpracy z Porsche, które produkuje jego bliźniaczy model - Cayenne.

Volkswagen Touareg pierwszej generacji jest pojazdem o ogromnych możliwościach. Pozwala właścicielom cieszyć się luksusem, nie rezygnując równocześnie z doskonałych własności terenowych. Dzięki temu jest on samochodem uniwersalnym, który łączy to, co najlepsze w reprezentacyjnych limuzynach z możliwością jazdy po bezdrożach. To ostatnie jest zasługą dostępnego w standardzie zawieszenia pneumatycznego. Pozwala ono ustawić kilka poziomów wysokości auta - od skrajnie niskiego, które służy do pakowania bagaży i ułatwia dostęp do bagażnika, do najwyższego, przy którym bez trudu da się pokonać kałużę o głębokości nawet 60 cm. Warto podkreślić, że samochód wyposażono również w reduktor i inteligentny system napędu na cztery koła z dynamicznym rozdziałem mocy między osie. Wszystko to sprawia, że Touareg nie boi się dziur, kamieni i błota. .

Pod maską testowego auta pracowała trzylitrowa jednostka wysokoprężna o mocy 240 KM. Taka moc nie robi specjalnego wrażenia w tak dużym aucie, ale ważniejszy od mocy jest moment obrotowy, a ten osiąga wartość 500 Nm i jest w pełni dostępny już w niskim zakresie obrotów. Dzięki temu auto przyspiesza do setki w 8 sekund z małym okładem i może pędzić ponad 200 km/h. Najlepiej jednak podróżować nim z prędkością ok. 140 km/h, bo po jej przekroczeniu w środku robi się nieco za głośno (być może to po części wina zimowych opon w testowym samochodzie). Absolutnie żadnych zarzutów nie można też mieć do pracy automatycznej przekładni. 3.JPG;Pierwszy SUV Volkswagena zadebiutował w 2002 roku. Został on skonstruowany w ścisłej współpracy z Porsche, które produkuje jego bliźniaczy model - Cayenne.

Volkswagen Touareg pierwszej generacji jest pojazdem o ogromnych możliwościach. Pozwala właścicielom cieszyć się luksusem, nie rezygnując równocześnie z doskonałych własności terenowych. Dzięki temu jest on samochodem uniwersalnym, który łączy to, co najlepsze w reprezentacyjnych limuzynach z możliwością jazdy po bezdrożach. To ostatnie jest zasługą dostępnego w standardzie zawieszenia pneumatycznego. Pozwala ono ustawić kilka poziomów wysokości auta - od skrajnie niskiego, które służy do pakowania bagaży i ułatwia dostęp do bagażnika, do najwyższego, przy którym bez trudu da się pokonać kałużę o głębokości nawet 60 cm. Warto podkreślić, że samochód wyposażono również w reduktor i inteligentny system napędu na cztery koła z dynamicznym rozdziałem mocy między osie. Wszystko to sprawia, że Touareg nie boi się dziur, kamieni i błota. .

Pod maską testowego auta pracowała trzylitrowa jednostka wysokoprężna o mocy 240 KM. Taka moc nie robi specjalnego wrażenia w tak dużym aucie, ale ważniejszy od mocy jest moment obrotowy, a ten osiąga wartość 500 Nm i jest w pełni dostępny już w niskim zakresie obrotów. Dzięki temu auto przyspiesza do setki w 8 sekund z małym okładem i może pędzić ponad 200 km/h. Najlepiej jednak podróżować nim z prędkością ok. 140 km/h, bo po jej przekroczeniu w środku robi się nieco za głośno (być może to po części wina zimowych opon w testowym samochodzie). Absolutnie żadnych zarzutów nie można też mieć do pracy automatycznej przekładni. 4.JPG;Pierwszy SUV Volkswagena zadebiutował w 2002 roku. Został on skonstruowany w ścisłej współpracy z Porsche, które produkuje jego bliźniaczy model - Cayenne.

Volkswagen Touareg pierwszej generacji jest pojazdem o ogromnych możliwościach. Pozwala właścicielom cieszyć się luksusem, nie rezygnując równocześnie z doskonałych własności terenowych. Dzięki temu jest on samochodem uniwersalnym, który łączy to, co najlepsze w reprezentacyjnych limuzynach z możliwością jazdy po bezdrożach. To ostatnie jest zasługą dostępnego w standardzie zawieszenia pneumatycznego. Pozwala ono ustawić kilka poziomów wysokości auta - od skrajnie niskiego, które służy do pakowania bagaży i ułatwia dostęp do bagażnika, do najwyższego, przy którym bez trudu da się pokonać kałużę o głębokości nawet 60 cm. Warto podkreślić, że samochód wyposażono również w reduktor i inteligentny system napędu na cztery koła z dynamicznym rozdziałem mocy między osie. Wszystko to sprawia, że Touareg nie boi się dziur, kamieni i błota. .

Pod maską testowego auta pracowała trzylitrowa jednostka wysokoprężna o mocy 240 KM. Taka moc nie robi specjalnego wrażenia w tak dużym aucie, ale ważniejszy od mocy jest moment obrotowy, a ten osiąga wartość 500 Nm i jest w pełni dostępny już w niskim zakresie obrotów. Dzięki temu auto przyspiesza do setki w 8 sekund z małym okładem i może pędzić ponad 200 km/h. Najlepiej jednak podróżować nim z prędkością ok. 140 km/h, bo po jej przekroczeniu w środku robi się nieco za głośno (być może to po części wina zimowych opon w testowym samochodzie). Absolutnie żadnych zarzutów nie można też mieć do pracy automatycznej przekładni. 5.JPG;Pierwszy SUV Volkswagena zadebiutował w 2002 roku. Został on skonstruowany w ścisłej współpracy z Porsche, które produkuje jego bliźniaczy model - Cayenne.

Volkswagen Touareg pierwszej generacji jest pojazdem o ogromnych możliwościach. Pozwala właścicielom cieszyć się luksusem, nie rezygnując równocześnie z doskonałych własności terenowych. Dzięki temu jest on samochodem uniwersalnym, który łączy to, co najlepsze w reprezentacyjnych limuzynach z możliwością jazdy po bezdrożach. To ostatnie jest zasługą dostępnego w standardzie zawieszenia pneumatycznego. Pozwala ono ustawić kilka poziomów wysokości auta - od skrajnie niskiego, które służy do pakowania bagaży i ułatwia dostęp do bagażnika, do najwyższego, przy którym bez trudu da się pokonać kałużę o głębokości nawet 60 cm. Warto podkreślić, że samochód wyposażono również w reduktor i inteligentny system napędu na cztery koła z dynamicznym rozdziałem mocy między osie. Wszystko to sprawia, że Touareg nie boi się dziur, kamieni i błota. .

Pod maską testowego auta pracowała trzylitrowa jednostka wysokoprężna o mocy 240 KM. Taka moc nie robi specjalnego wrażenia w tak dużym aucie, ale ważniejszy od mocy jest moment obrotowy, a ten osiąga wartość 500 Nm i jest w pełni dostępny już w niskim zakresie obrotów. Dzięki temu auto przyspiesza do setki w 8 sekund z małym okładem i może pędzić ponad 200 km/h. Najlepiej jednak podróżować nim z prędkością ok. 140 km/h, bo po jej przekroczeniu w środku robi się nieco za głośno (być może to po części wina zimowych opon w testowym samochodzie). Absolutnie żadnych zarzutów nie można też mieć do pracy automatycznej przekładni. 6.JPG;Pierwszy SUV Volkswagena zadebiutował w 2002 roku. Został on skonstruowany w ścisłej współpracy z Porsche, które produkuje jego bliźniaczy model - Cayenne.

Volkswagen Touareg pierwszej generacji jest pojazdem o ogromnych możliwościach. Pozwala właścicielom cieszyć się luksusem, nie rezygnując równocześnie z doskonałych własności terenowych. Dzięki temu jest on samochodem uniwersalnym, który łączy to, co najlepsze w reprezentacyjnych limuzynach z możliwością jazdy po bezdrożach. To ostatnie jest zasługą dostępnego w standardzie zawieszenia pneumatycznego. Pozwala ono ustawić kilka poziomów wysokości auta - od skrajnie niskiego, które służy do pakowania bagaży i ułatwia dostęp do bagażnika, do najwyższego, przy którym bez trudu da się pokonać kałużę o głębokości nawet 60 cm. Warto podkreślić, że samochód wyposażono również w reduktor i inteligentny system napędu na cztery koła z dynamicznym rozdziałem mocy między osie. Wszystko to sprawia, że Touareg nie boi się dziur, kamieni i błota. .

Pod maską testowego auta pracowała trzylitrowa jednostka wysokoprężna o mocy 240 KM. Taka moc nie robi specjalnego wrażenia w tak dużym aucie, ale ważniejszy od mocy jest moment obrotowy, a ten osiąga wartość 500 Nm i jest w pełni dostępny już w niskim zakresie obrotów. Dzięki temu auto przyspiesza do setki w 8 sekund z małym okładem i może pędzić ponad 200 km/h. Najlepiej jednak podróżować nim z prędkością ok. 140 km/h, bo po jej przekroczeniu w środku robi się nieco za głośno (być może to po części wina zimowych opon w testowym samochodzie). Absolutnie żadnych zarzutów nie można też mieć do pracy automatycznej przekładni.