Leszno 1.jpg;Wszystkie trzy pokazane w Lesznie firmowe nowości to konstrukcje z różnych względów przełomowe. Škoda Rapid miała swą światową premierę podczas niedawnego Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Paryżu. W Polsce jej sprzedaż rozpocznie się na początku listopada 2012. Już teraz mówi się o niej, że jest "skazana na rynkowy sukces" jako propozycja "rodzinna", pośrednia (także w odniesieniu do cen) pomiędzy Fabią a Octavią, wyznaczająca nową stylistykę nadwozi tej marki, oferowana w 5 wersjach silnikowych o mocy od 53 KM do 122 KM Leszno 2.jpg;Ford B-Max to pojazd typu mini-van, szczególnie wygodny w użytkowaniu z powodu braku słupka oddzielającego drzwi przednie od tylnych, wyjątkowo ekonomiczny i ekologiczny dzięki innowacyjnemu silnikowi EcoBoost (pojemność 1000 ccm - moc 120 KM) Leszno 3.jpg;Z kolei Golf 7 nazywany jest już teraz najdoskonalszym przedstawicielem całej siedmiopokoleniowej dynastii tych bardzo udanych Volkswagenów. Odróżnia go od poprzednika zadziwiające połączenie cech z założenia sprzecznych: istotne zmniejszenie masy własnej przy znacznie wzbogaconym wyposażeniu Leszno 4.jpg;Dla uczestników konferencji, w większości rzeczoznawców techniki motoryzacyjnej i warsztatowych praktyków, nie mniej interesująca od użytkowych zalet premierowego Golfa była modułowa konstrukcja jego nadwozia (przeznaczona do przyszłego stosowania i w innych modelach VW) i specjalne technologie jej napraw powypadkowych Leszno 5.jpg;Nowoczesnym koncepcjom konstrukcyjnym, materiałowym i technologicznym poświęcone były konferencyjne obrady w auli Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej. Poprowadził je bardzo kompetentnie i sprawnie inicjator całego spotkania - dyrektor Andrzej Stefańczyk z firmy Ford Super Cars wchodzącej w skład Ciesiółka Auto Group. Program wypełniły prezentacje, które przygotowali: Cezary Wyszecki - Shell Polska (oleje do najnowszych samochodów osobowych), David Shepherd - AZT Automotive GmbH (jakość napraw powypadkowych), Ryszard Kędzia - CSM Autoelektronika (obsługa systemów air bag), Hans Joachim Sieg i Lars Bode - Thysen Krupp (Golf VII jako przykład nowych trendów w budowie nadwozi), Rainer Kühl -Volkswagen AG (wymogi dotyczące napraw współczesnych nadwozi), Toni Seidel - CTS Car-O-Liner (nowe technologie w blacharstwie samochodowym), Helge Kiebach - KTI Kraftfarzeugtechnisches Instytut (wymogi dotyczące napraw powypadkowych), Branko Domic - Akzo Nobel Car Refinishes bv (najnowsze trendy w lakiernictwie renowacyjnym) Leszno 6.jpg;Atrakcyjną imprezą towarzyszącą konferencji i premierowym pokazom nowych modeli Forda, VW i Škody była wielka wystawa pojazdów zabytkowych przygotowana przy współpracy licznych polskich kolekcjonerów Leszno 7.jpg;Atrakcyjną imprezą towarzyszącą konferencji i premierowym pokazom nowych modeli Forda, VW i Škody była wielka wystawa pojazdów zabytkowych przygotowana przy współpracy licznych polskich kolekcjonerów Leszno 8.jpg;Atrakcyjną imprezą towarzyszącą konferencji i premierowym pokazom nowych modeli Forda, VW i Škody była wielka wystawa pojazdów zabytkowych przygotowana przy współpracy licznych polskich kolekcjonerów