L2001.jpg;Popularność pikapów w naszym kraju ma dwie główne przyczyny. Pierwsza to specyficzne przepisy podatkowe, które przez długi czas jedynie od tego typu aut pozwalały odliczać pełną stawkę podatku VAT od ceny zakupu i paliwa. Druga przyczyna to kiepski stan wielu dróg.

Mitsubishi L200 to jeden z częściej spotykanych pikapów w Polsce. Być może nie w takiej wersji jak samochód widoczny na zdjęciach, ale dość często można oglądać te auta na naszych ulicach. Producent oferuje L200 w trzech wersjach nadwoziowych: z pojedynczą kabiną, półtorej kabiny i z podwójną kabiną. Najbardziej popularna jest ta ostatnia i trudno się temu dziwić, bo zapewnia najwięcej przestrzeni, a tym samym najlepsze warunki podróżowania i uniwersalność.

Testowe L200 wyposażono w turbodoładowany silnik wysokoprężny o pojemności 2,5l, który zaskoczył dynamiką i elastycznością. Według danych producenta, auto przyspiesza do setki w 14 sekund i jest to całkiem niezły wynik, choć subiektywne odczucia są jeszcze lepsze. Jednak istotniejsza jest elastyczność, która – dzięki momentowi obrotowemu wynoszącemu 400 Nm – jest naprawdę znakomita. Dużą zaletą pikapa Mitsubishi jest zawieszenie – jego duży skok, w połączeniu ze sporych rozmiarów oponami, okazuje się doskonałą receptą na zniszczone drogi. Kolejnym plusem jest możliwość używania napędu na cztery koła w pełnym zakresie prędkości i na wszystkich rodzajach nawierzchni. W konkurencyjnych autach Nissana i Toyoty można wykorzystywać 4x4 tylko na luźnych podłożach, które pozwalają na uślizg jednego z kół.

Mitsubishi L200 gwarantuje całkiem niezły komfort. Spora przestrzeń, dobra widoczność zza kierownicy, mocny i elastyczny, a przy tym dość oszczędny (ok. 12 litrów na 100 km) silnik, i dobrze zestrojone zawieszenie to jego największe zalety. Wadą są z kolei rozmiary, które potrafią utrudnić jazdę w wąskich i ciasnych uliczkach oraz parkowanie. L2002.jpg;Popularność pikapów w naszym kraju ma dwie główne przyczyny. Pierwsza to specyficzne przepisy podatkowe, które przez długi czas jedynie od tego typu aut pozwalały odliczać pełną stawkę podatku VAT od ceny zakupu i paliwa. Druga przyczyna to kiepski stan wielu dróg.

Mitsubishi L200 to jeden z częściej spotykanych pikapów w Polsce. Być może nie w takiej wersji jak samochód widoczny na zdjęciach, ale dość często można oglądać te auta na naszych ulicach. Producent oferuje L200 w trzech wersjach nadwoziowych: z pojedynczą kabiną, półtorej kabiny i z podwójną kabiną. Najbardziej popularna jest ta ostatnia i trudno się temu dziwić, bo zapewnia najwięcej przestrzeni, a tym samym najlepsze warunki podróżowania i uniwersalność.

Testowe L200 wyposażono w turbodoładowany silnik wysokoprężny o pojemności 2,5l, który zaskoczył dynamiką i elastycznością. Według danych producenta, auto przyspiesza do setki w 14 sekund i jest to całkiem niezły wynik, choć subiektywne odczucia są jeszcze lepsze. Jednak istotniejsza jest elastyczność, która – dzięki momentowi obrotowemu wynoszącemu 400 Nm – jest naprawdę znakomita. Dużą zaletą pikapa Mitsubishi jest zawieszenie – jego duży skok, w połączeniu ze sporych rozmiarów oponami, okazuje się doskonałą receptą na zniszczone drogi. Kolejnym plusem jest możliwość używania napędu na cztery koła w pełnym zakresie prędkości i na wszystkich rodzajach nawierzchni. W konkurencyjnych autach Nissana i Toyoty można wykorzystywać 4x4 tylko na luźnych podłożach, które pozwalają na uślizg jednego z kół.

Mitsubishi L200 gwarantuje całkiem niezły komfort. Spora przestrzeń, dobra widoczność zza kierownicy, mocny i elastyczny, a przy tym dość oszczędny (ok. 12 litrów na 100 km) silnik, i dobrze zestrojone zawieszenie to jego największe zalety. Wadą są z kolei rozmiary, które potrafią utrudnić jazdę w wąskich i ciasnych uliczkach oraz parkowanie. L2003.jpg;Popularność pikapów w naszym kraju ma dwie główne przyczyny. Pierwsza to specyficzne przepisy podatkowe, które przez długi czas jedynie od tego typu aut pozwalały odliczać pełną stawkę podatku VAT od ceny zakupu i paliwa. Druga przyczyna to kiepski stan wielu dróg.

Mitsubishi L200 to jeden z częściej spotykanych pikapów w Polsce. Być może nie w takiej wersji jak samochód widoczny na zdjęciach, ale dość często można oglądać te auta na naszych ulicach. Producent oferuje L200 w trzech wersjach nadwoziowych: z pojedynczą kabiną, półtorej kabiny i z podwójną kabiną. Najbardziej popularna jest ta ostatnia i trudno się temu dziwić, bo zapewnia najwięcej przestrzeni, a tym samym najlepsze warunki podróżowania i uniwersalność.

Testowe L200 wyposażono w turbodoładowany silnik wysokoprężny o pojemności 2,5l, który zaskoczył dynamiką i elastycznością. Według danych producenta, auto przyspiesza do setki w 14 sekund i jest to całkiem niezły wynik, choć subiektywne odczucia są jeszcze lepsze. Jednak istotniejsza jest elastyczność, która – dzięki momentowi obrotowemu wynoszącemu 400 Nm – jest naprawdę znakomita. Dużą zaletą pikapa Mitsubishi jest zawieszenie – jego duży skok, w połączeniu ze sporych rozmiarów oponami, okazuje się doskonałą receptą na zniszczone drogi. Kolejnym plusem jest możliwość używania napędu na cztery koła w pełnym zakresie prędkości i na wszystkich rodzajach nawierzchni. W konkurencyjnych autach Nissana i Toyoty można wykorzystywać 4x4 tylko na luźnych podłożach, które pozwalają na uślizg jednego z kół.

Mitsubishi L200 gwarantuje całkiem niezły komfort. Spora przestrzeń, dobra widoczność zza kierownicy, mocny i elastyczny, a przy tym dość oszczędny (ok. 12 litrów na 100 km) silnik, i dobrze zestrojone zawieszenie to jego największe zalety. Wadą są z kolei rozmiary, które potrafią utrudnić jazdę w wąskich i ciasnych uliczkach oraz parkowanie. L2004.jpg;Popularność pikapów w naszym kraju ma dwie główne przyczyny. Pierwsza to specyficzne przepisy podatkowe, które przez długi czas jedynie od tego typu aut pozwalały odliczać pełną stawkę podatku VAT od ceny zakupu i paliwa. Druga przyczyna to kiepski stan wielu dróg.

Mitsubishi L200 to jeden z częściej spotykanych pikapów w Polsce. Być może nie w takiej wersji jak samochód widoczny na zdjęciach, ale dość często można oglądać te auta na naszych ulicach. Producent oferuje L200 w trzech wersjach nadwoziowych: z pojedynczą kabiną, półtorej kabiny i z podwójną kabiną. Najbardziej popularna jest ta ostatnia i trudno się temu dziwić, bo zapewnia najwięcej przestrzeni, a tym samym najlepsze warunki podróżowania i uniwersalność.

Testowe L200 wyposażono w turbodoładowany silnik wysokoprężny o pojemności 2,5l, który zaskoczył dynamiką i elastycznością. Według danych producenta, auto przyspiesza do setki w 14 sekund i jest to całkiem niezły wynik, choć subiektywne odczucia są jeszcze lepsze. Jednak istotniejsza jest elastyczność, która – dzięki momentowi obrotowemu wynoszącemu 400 Nm – jest naprawdę znakomita. Dużą zaletą pikapa Mitsubishi jest zawieszenie – jego duży skok, w połączeniu ze sporych rozmiarów oponami, okazuje się doskonałą receptą na zniszczone drogi. Kolejnym plusem jest możliwość używania napędu na cztery koła w pełnym zakresie prędkości i na wszystkich rodzajach nawierzchni. W konkurencyjnych autach Nissana i Toyoty można wykorzystywać 4x4 tylko na luźnych podłożach, które pozwalają na uślizg jednego z kół.

Mitsubishi L200 gwarantuje całkiem niezły komfort. Spora przestrzeń, dobra widoczność zza kierownicy, mocny i elastyczny, a przy tym dość oszczędny (ok. 12 litrów na 100 km) silnik, i dobrze zestrojone zawieszenie to jego największe zalety. Wadą są z kolei rozmiary, które potrafią utrudnić jazdę w wąskich i ciasnych uliczkach oraz parkowanie. L2005.jpg;Popularność pikapów w naszym kraju ma dwie główne przyczyny. Pierwsza to specyficzne przepisy podatkowe, które przez długi czas jedynie od tego typu aut pozwalały odliczać pełną stawkę podatku VAT od ceny zakupu i paliwa. Druga przyczyna to kiepski stan wielu dróg.

Mitsubishi L200 to jeden z częściej spotykanych pikapów w Polsce. Być może nie w takiej wersji jak samochód widoczny na zdjęciach, ale dość często można oglądać te auta na naszych ulicach. Producent oferuje L200 w trzech wersjach nadwoziowych: z pojedynczą kabiną, półtorej kabiny i z podwójną kabiną. Najbardziej popularna jest ta ostatnia i trudno się temu dziwić, bo zapewnia najwięcej przestrzeni, a tym samym najlepsze warunki podróżowania i uniwersalność.

Testowe L200 wyposażono w turbodoładowany silnik wysokoprężny o pojemności 2,5l, który zaskoczył dynamiką i elastycznością. Według danych producenta, auto przyspiesza do setki w 14 sekund i jest to całkiem niezły wynik, choć subiektywne odczucia są jeszcze lepsze. Jednak istotniejsza jest elastyczność, która – dzięki momentowi obrotowemu wynoszącemu 400 Nm – jest naprawdę znakomita. Dużą zaletą pikapa Mitsubishi jest zawieszenie – jego duży skok, w połączeniu ze sporych rozmiarów oponami, okazuje się doskonałą receptą na zniszczone drogi. Kolejnym plusem jest możliwość używania napędu na cztery koła w pełnym zakresie prędkości i na wszystkich rodzajach nawierzchni. W konkurencyjnych autach Nissana i Toyoty można wykorzystywać 4x4 tylko na luźnych podłożach, które pozwalają na uślizg jednego z kół.

Mitsubishi L200 gwarantuje całkiem niezły komfort. Spora przestrzeń, dobra widoczność zza kierownicy, mocny i elastyczny, a przy tym dość oszczędny (ok. 12 litrów na 100 km) silnik, i dobrze zestrojone zawieszenie to jego największe zalety. Wadą są z kolei rozmiary, które potrafią utrudnić jazdę w wąskich i ciasnych uliczkach oraz parkowanie. L2006.jpg;Popularność pikapów w naszym kraju ma dwie główne przyczyny. Pierwsza to specyficzne przepisy podatkowe, które przez długi czas jedynie od tego typu aut pozwalały odliczać pełną stawkę podatku VAT od ceny zakupu i paliwa. Druga przyczyna to kiepski stan wielu dróg.

Mitsubishi L200 to jeden z częściej spotykanych pikapów w Polsce. Być może nie w takiej wersji jak samochód widoczny na zdjęciach, ale dość często można oglądać te auta na naszych ulicach. Producent oferuje L200 w trzech wersjach nadwoziowych: z pojedynczą kabiną, półtorej kabiny i z podwójną kabiną. Najbardziej popularna jest ta ostatnia i trudno się temu dziwić, bo zapewnia najwięcej przestrzeni, a tym samym najlepsze warunki podróżowania i uniwersalność.

Testowe L200 wyposażono w turbodoładowany silnik wysokoprężny o pojemności 2,5l, który zaskoczył dynamiką i elastycznością. Według danych producenta, auto przyspiesza do setki w 14 sekund i jest to całkiem niezły wynik, choć subiektywne odczucia są jeszcze lepsze. Jednak istotniejsza jest elastyczność, która – dzięki momentowi obrotowemu wynoszącemu 400 Nm – jest naprawdę znakomita. Dużą zaletą pikapa Mitsubishi jest zawieszenie – jego duży skok, w połączeniu ze sporych rozmiarów oponami, okazuje się doskonałą receptą na zniszczone drogi. Kolejnym plusem jest możliwość używania napędu na cztery koła w pełnym zakresie prędkości i na wszystkich rodzajach nawierzchni. W konkurencyjnych autach Nissana i Toyoty można wykorzystywać 4x4 tylko na luźnych podłożach, które pozwalają na uślizg jednego z kół.

Mitsubishi L200 gwarantuje całkiem niezły komfort. Spora przestrzeń, dobra widoczność zza kierownicy, mocny i elastyczny, a przy tym dość oszczędny (ok. 12 litrów na 100 km) silnik, i dobrze zestrojone zawieszenie to jego największe zalety. Wadą są z kolei rozmiary, które potrafią utrudnić jazdę w wąskich i ciasnych uliczkach oraz parkowanie. L2007.jpg;Popularność pikapów w naszym kraju ma dwie główne przyczyny. Pierwsza to specyficzne przepisy podatkowe, które przez długi czas jedynie od tego typu aut pozwalały odliczać pełną stawkę podatku VAT od ceny zakupu i paliwa. Druga przyczyna to kiepski stan wielu dróg.

Mitsubishi L200 to jeden z częściej spotykanych pikapów w Polsce. Być może nie w takiej wersji jak samochód widoczny na zdjęciach, ale dość często można oglądać te auta na naszych ulicach. Producent oferuje L200 w trzech wersjach nadwoziowych: z pojedynczą kabiną, półtorej kabiny i z podwójną kabiną. Najbardziej popularna jest ta ostatnia i trudno się temu dziwić, bo zapewnia najwięcej przestrzeni, a tym samym najlepsze warunki podróżowania i uniwersalność.

Testowe L200 wyposażono w turbodoładowany silnik wysokoprężny o pojemności 2,5l, który zaskoczył dynamiką i elastycznością. Według danych producenta, auto przyspiesza do setki w 14 sekund i jest to całkiem niezły wynik, choć subiektywne odczucia są jeszcze lepsze. Jednak istotniejsza jest elastyczność, która – dzięki momentowi obrotowemu wynoszącemu 400 Nm – jest naprawdę znakomita. Dużą zaletą pikapa Mitsubishi jest zawieszenie – jego duży skok, w połączeniu ze sporych rozmiarów oponami, okazuje się doskonałą receptą na zniszczone drogi. Kolejnym plusem jest możliwość używania napędu na cztery koła w pełnym zakresie prędkości i na wszystkich rodzajach nawierzchni. W konkurencyjnych autach Nissana i Toyoty można wykorzystywać 4x4 tylko na luźnych podłożach, które pozwalają na uślizg jednego z kół.

Mitsubishi L200 gwarantuje całkiem niezły komfort. Spora przestrzeń, dobra widoczność zza kierownicy, mocny i elastyczny, a przy tym dość oszczędny (ok. 12 litrów na 100 km) silnik, i dobrze zestrojone zawieszenie to jego największe zalety. Wadą są z kolei rozmiary, które potrafią utrudnić jazdę w wąskich i ciasnych uliczkach oraz parkowanie. L2008.jpg;Popularność pikapów w naszym kraju ma dwie główne przyczyny. Pierwsza to specyficzne przepisy podatkowe, które przez długi czas jedynie od tego typu aut pozwalały odliczać pełną stawkę podatku VAT od ceny zakupu i paliwa. Druga przyczyna to kiepski stan wielu dróg.

Mitsubishi L200 to jeden z częściej spotykanych pikapów w Polsce. Być może nie w takiej wersji jak samochód widoczny na zdjęciach, ale dość często można oglądać te auta na naszych ulicach. Producent oferuje L200 w trzech wersjach nadwoziowych: z pojedynczą kabiną, półtorej kabiny i z podwójną kabiną. Najbardziej popularna jest ta ostatnia i trudno się temu dziwić, bo zapewnia najwięcej przestrzeni, a tym samym najlepsze warunki podróżowania i uniwersalność.

Testowe L200 wyposażono w turbodoładowany silnik wysokoprężny o pojemności 2,5l, który zaskoczył dynamiką i elastycznością. Według danych producenta, auto przyspiesza do setki w 14 sekund i jest to całkiem niezły wynik, choć subiektywne odczucia są jeszcze lepsze. Jednak istotniejsza jest elastyczność, która – dzięki momentowi obrotowemu wynoszącemu 400 Nm – jest naprawdę znakomita. Dużą zaletą pikapa Mitsubishi jest zawieszenie – jego duży skok, w połączeniu ze sporych rozmiarów oponami, okazuje się doskonałą receptą na zniszczone drogi. Kolejnym plusem jest możliwość używania napędu na cztery koła w pełnym zakresie prędkości i na wszystkich rodzajach nawierzchni. W konkurencyjnych autach Nissana i Toyoty można wykorzystywać 4x4 tylko na luźnych podłożach, które pozwalają na uślizg jednego z kół.

Mitsubishi L200 gwarantuje całkiem niezły komfort. Spora przestrzeń, dobra widoczność zza kierownicy, mocny i elastyczny, a przy tym dość oszczędny (ok. 12 litrów na 100 km) silnik, i dobrze zestrojone zawieszenie to jego największe zalety. Wadą są z kolei rozmiary, które potrafią utrudnić jazdę w wąskich i ciasnych uliczkach oraz parkowanie. L2009.jpg;Popularność pikapów w naszym kraju ma dwie główne przyczyny. Pierwsza to specyficzne przepisy podatkowe, które przez długi czas jedynie od tego typu aut pozwalały odliczać pełną stawkę podatku VAT od ceny zakupu i paliwa. Druga przyczyna to kiepski stan wielu dróg.

Mitsubishi L200 to jeden z częściej spotykanych pikapów w Polsce. Być może nie w takiej wersji jak samochód widoczny na zdjęciach, ale dość często można oglądać te auta na naszych ulicach. Producent oferuje L200 w trzech wersjach nadwoziowych: z pojedynczą kabiną, półtorej kabiny i z podwójną kabiną. Najbardziej popularna jest ta ostatnia i trudno się temu dziwić, bo zapewnia najwięcej przestrzeni, a tym samym najlepsze warunki podróżowania i uniwersalność.

Testowe L200 wyposażono w turbodoładowany silnik wysokoprężny o pojemności 2,5l, który zaskoczył dynamiką i elastycznością. Według danych producenta, auto przyspiesza do setki w 14 sekund i jest to całkiem niezły wynik, choć subiektywne odczucia są jeszcze lepsze. Jednak istotniejsza jest elastyczność, która – dzięki momentowi obrotowemu wynoszącemu 400 Nm – jest naprawdę znakomita. Dużą zaletą pikapa Mitsubishi jest zawieszenie – jego duży skok, w połączeniu ze sporych rozmiarów oponami, okazuje się doskonałą receptą na zniszczone drogi. Kolejnym plusem jest możliwość używania napędu na cztery koła w pełnym zakresie prędkości i na wszystkich rodzajach nawierzchni. W konkurencyjnych autach Nissana i Toyoty można wykorzystywać 4x4 tylko na luźnych podłożach, które pozwalają na uślizg jednego z kół.

Mitsubishi L200 gwarantuje całkiem niezły komfort. Spora przestrzeń, dobra widoczność zza kierownicy, mocny i elastyczny, a przy tym dość oszczędny (ok. 12 litrów na 100 km) silnik, i dobrze zestrojone zawieszenie to jego największe zalety. Wadą są z kolei rozmiary, które potrafią utrudnić jazdę w wąskich i ciasnych uliczkach oraz parkowanie.