1.jpg; Miroslava koło Iasi - zakład produkcji pomp i wtryskiwaczy common rail 2.jpg; Zespoły wtryskowe produkowane w rumuńskiej fabryce Delphi montowane są w najnowszych modelach samochodów czołowych marek świata 3.jpg; Konstrukcje współczesnych pomp wysokiego ciśnienia już dziś odpowiadają technicznym wymogom, które zaczną obowiązywać za kilka lat 4.jpg; O jakości podzespołów systemów wtryskowych decyduje w Jassach mikronowa precyzja obróbki ich elementów na automatycznych liniach produkcyjnych 5.jpg; Pracownikom zatrudnionym w sterylnych halach montażowych włos z głowy spaść nie może, gdyż byłby w stanie spowodować poważną awarię 6.jpg; Dokładność wykonania szczelin i otworów wielokrotnie cieńszych od ludzkiego włosa można kontrolować dzięki zaawansowanej optyce i elektronice 7.jpg; Gospodarze i goście podczas zajęć w sali konferencyjnej fabryki Delphi w mieście Miroslava 8.jpg; Dyrektor zakładu Stefan Petrea w trakcie kuluarowej rozmowy z polskimi dziennikarzami pytał o wrażenia z wizyty w halach produkcyjnych 9.jpg; Sławomir Weleziński - business development director DPSS Central & Eastern Europe - odpowiadał na pytania dotyczące produkcyjnej, handlowej i szkoleniowej działalności koncernu 10.jpg; Inżynier Greg Barnes: Wtryskiwacze piezoelektryczne? Nie! Solenoidowe lepiej odpowiadają obecnym wymogom ekologicznym i dlatego Delphi nadal doskonali ich konstrukcję 11.jpg; Agnieszka Przymusińska - communications manager, Central & Eastern Europe - dbała o sprawny i komfortowy przebieg całego międzynarodowego spotkania