0.jpg; W trakcie dwóch targowych dni około 200 stoisk wypełniających namiotowe hale i ekspozycje plenerowe na warszawskim lotnisku Bemowo odwiedziło w sumie 40 tysięcy gości 1.jpg; Namiotowe hale przygotowano większe niż w latach poprzednich, co pozwoliło zarówno na zwiększenie powierzchni poszczególnych stoisk, jak i na poszerzenie rozdzielających je ciągów komunikacyjnych 2.jpg; W całkowicie nowej, multimedialnej formie przebiegała organizowana tradycyjnie w tzw. dniu prasowym konferencja zarządu Inter Cars SA 3.jpg; Stoisko firmy Bosch było jak zwykle największe w hali wyposażenia warsztatowego, jak zawsze spotykali się na nim samochodowi profesjonaliści wszystkich specjalności, a każda część ekspozycji obsługiwała autonomicznie zainteresowane nią odrębne grupy klientów 4.jpg; Firma Delphi starała się przede wszystkim zwrócić uwagę na jakość swych najnowszych produktów, a ta, jak wiadomo, tkwi w technicznych szczegółach 5.jpg; Motoryzacyjne oleje, nawet te najlepsze i najładniej opakowane, nie należą do najbardziej atrakcyjnych targowych eksponatów, więc ich prezentacja wymaga rozmaitych działań dodatkowych, dowodzących profesjonalnych kompetencji producenta i jego wrażliwości na specyfikę warsztatowej branży 6.jpg; Firma Valeo zaprezentowała różne działy swej bogatej rynkowej oferty, lecz najsilniej zaakcentowała w niej nową gamę wycieraczek do samochodów ciężarowych Valeo Optiblade Trucks 7.jpg; Firma Ferdinand Bilstein prezentowała produkty marki Febi, tym razem szczególnie te przeznaczone do pojazdów użytkowych, oraz marki SWAG, popularyzowane za pomocą praktycznych konkursów wymiany napędu rozrządu w silniku 1.9 TDI 8.jpg; Hella miała jedno stoisko w hali wyposażenia warsztatowego i drugie w strefie ciężkich pojazdów użytkowych, a wśród prezentowanych produktów na szczególną uwagę zasługiwał system do kalibracji optycznych układów wspomagania kierowcy, montowanych na przedniej szybie pojazdu 9.jpg; TEXA Poland wyraźnie zwiększyła powierzchnię swego firmowego stoiska w stosunku do lat poprzednich i w efekcie mogła zaprezentować więcej produktów oraz uzyskać więcej miejsca dla potrzeb praktycznych pokazów podczas kameralnych spotkań z klientami 10.jpg; Stoisko marki Varta należącej do firmy Johnson Controls cieszyło się dużym zainteresowaniem motoryzacyjnych profesjonalistów oraz mediów z powodu prezentowanych tam licznych nowości 11.jpg; Na stoisku firmy NTN-SNR odbyło się spotkanie laureatów wakacyjnego konkursu zorganizowanego przez nią i kilka redakcji branżowych mediów pod hasłem "Wypoczywam bezpiecznie"