3.jpg; Uroczyście otwarta fabryka okazała się na tyle duża, że inauguracyjną taśmę mógł w niej przecinać równocześnie długi szereg VIP-ów 2.jpg; W tej samej wydzielonej części wielkiej hali rzesza zaproszonych gości oczekiwała czujnie na obiecany poczęstunek 1.jpg; Produkcja, jak to jest teraz w zwyczaju, ruszyła odpowiednio wcześniej przed oficjalnym otwarciem i w innej fabrycznej hali 4.jpg; Jako pierwsze zjeżdżają z montażowych taśm mocne i potężnie "orurowane" quady dla górskich profesjonalistów 5.jpg; Skuterów śnieżnych brakuje u nas jeszcze bardziej niż śniegu, więc Polaris powinien zaspokoić choć jeden z tych krajowych deficytów 6.jpg; Będzie w Opolu powstawać również coś takiego o przeznaczeniu jeszcze u nas nieznanym, więc chodzi zapewne o eksport 7.jpg; Jeden z oferowanych modeli motocykli, rzeczywiście piękny, choć trudno zauważyć w tej konstrukcji kierownicę 8.jpg; Kolejny drogi produkt, raczej eksportowy. Chętnych, by nim pojeździć, na pewno i u nas by nie brakło, ale ilu rodaków ma aż tyle... siana?