1.jpg; Nowy obiekt Międzynarodowego Centrum Kongresowego pozwolił targom ProfiAuto znacznie lepiej wykorzystać ich potencjał ekspozycyjny 2.jpg; Ogólny nastrój wystawowej hali przypominał prestiżowe imprezy zagraniczne, lecz większość eksponatów miała charakter prezentacyjno-szkoleniowy 3.jpg; Standardowe, targowe stoiska najlepiej odpowiadały firmom starającym się nawiązywać i podtrzymywać typowo robocze kontakty z klientami 4.jpg; Rozległe ekspozycje wielkich producentów dostarczały całej gamy tematów do dyskusji firmowych ekspertów z warsztatowymi profesjonalistami 5.jpg; Branżowe spotkania są najlepszą okazją do wyjaśniania specjalistycznych problemów technicznych i biznesowych na konkretnych przykładach 6.jpg; Nawet produkty powszechnie znane potrafią stać się targową atrakcją, jeśli można o nich dowiedzieć się czegoś nowego z kompetentnego źródła 7.jpg; Polska premiera tego urządzenia spotkała się z dużym zainteresowaniem fachowej publiczności; poświęcimy mu wkrótce odrębną publikację 8.jpg; Niektóre najświeższe firmowe nowości włoskich producentów można było niemal równocześnie obejrzeć w Katowicach i w Bolonii 9.jpg; Przy praktycznych pokazach technik warsztatowych publiczność gromadzi się na stoiskach tłumnie, świetnym więc pomysłem okazała się ta trybuna 10.jpg; Aby sfotografować auto Kajetana Kajetanowicza bez widzów na pierwszym planie, trzeba było czasami trochę poczekać 11.jpg; Część rozrywkowa targów odbywała się na świeżym powietrzu. Gdy zaczęło padać, przydały się duże namioty gastronomiczne oraz parasole przy stolikach 12.jpg; Akrobatyczne popisy towarzyszące tym profesjonalnym targom przypominały obserwatorom, że samochód może służyć nie tylko do serwisowania 13.jpg; Monster truck najpierw pozował do zdjęć, a później zajął się pokazowym miażdżeniem wraków 14.jpg; - Tato, kupisz mi taki motor? - Nie wiem, synku. Najpierw podrośnij i zrób prawo jazdy. No i musimy jeszcze zapytać o cenę... 15.jpg; Jednym z punktów programu było ogłoszenie wyników na najsympatyczniejszą hostessę targów