01.jpg;Nawet w Niemczech trudno spotkać tyle aut Porsche w jednym miejscu. Chyba, że na zlocie lub pod fabryką. Na lipskim torze jest wręcz tłczno, bo wykorzystują go zarówno zaproszeni przez firmę goście, jak i odbierający tu swoje auta klienci, którzy chcą pewniej poczuć się za ich kierownicą i korzystają z oferty Porsche Driving Eperience. 02.jpg;Nawet w Niemczech trudno spotkać tyle aut Porsche w jednym miejscu. Chyba, że na zlocie lub pod fabryką. Na lipskim torze jest wręcz tłczno, bo wykorzystują go zarówno zaproszeni przez firmę goście, jak i odbierający tu swoje auta klienci, którzy chcą pewniej poczuć się za ich kierownicą i korzystają z oferty Porsche Driving Eperience. 03.jpg;Nawet w Niemczech trudno spotkać tyle aut Porsche w jednym miejscu. Chyba, że na zlocie lub pod fabryką. Na lipskim torze jest wręcz tłczno, bo wykorzystują go zarówno zaproszeni przez firmę goście, jak i odbierający tu swoje auta klienci, którzy chcą pewniej poczuć się za ich kierownicą i korzystają z oferty Porsche Driving Eperience. 04.jpg;Nawet w Niemczech trudno spotkać tyle aut Porsche w jednym miejscu. Chyba, że na zlocie lub pod fabryką. Na lipskim torze jest wręcz tłczno, bo wykorzystują go zarówno zaproszeni przez firmę goście, jak i odbierający tu swoje auta klienci, którzy chcą pewniej poczuć się za ich kierownicą i korzystają z oferty Porsche Driving Eperience. 05.jpg;Z wspomnianych przyczyn oraz ze względów bezpieczeństwa i organizacji wyjazdy na tor odbywają się grupach. Pierwsze auto prowadzi instruktor, który wydaje uczestnikom komendy i instruuje ich przez krótkofalówkę. 06.jpg;Z wspomnianych przyczyn oraz ze względów bezpieczeństwa i organizacji wyjazdy na tor odbywają się grupach. Pierwsze auto prowadzi instruktor, który wydaje uczestnikom komendy i instruuje ich przez krótkofalówkę. 07.jpg;Z wspomnianych przyczyn oraz ze względów bezpieczeństwa i organizacji wyjazdy na tor odbywają się grupach. Pierwsze auto prowadzi instruktor, który wydaje uczestnikom komendy i instruuje ich przez krótkofalówkę. 08.jpg;Poczynając od kultowego 911, poprzez Boxstera, Cayene, aż po najnowszą Panamerę - do wyboru, do koloru. Już wkrótce dołączy do nich najnowszy model - Macan. Szkolić się w Lipsku może każdy, nie tylko nabywcy Porsche. Oczywiście dla osób z zewnątrz, korzystających z samochodów szkoły, cennik jazd jest... nieco inny. 09.jpg;Poczynając od kultowego 911, poprzez Boxstera, Cayene, aż po najnowszą Panamerę - do wyboru, do koloru. Już wkrótce dołączy do nich najnowszy model - Macan. Szkolić się w Lipsku może każdy, nie tylko nabywcy Porsche. Oczywiście dla osób z zewnątrz, korzystających z samochodów szkoły, cennik jazd jest... nieco inny. 10.jpg;Poczynając od kultowego 911, poprzez Boxstera, Cayene, aż po najnowszą Panamerę - do wyboru, do koloru. Już wkrótce dołączy do nich najnowszy model - Macan. Szkolić się w Lipsku może każdy, nie tylko nabywcy Porsche. Oczywiście dla osób z zewnątrz, korzystających z samochodów szkoły, cennik jazd jest... nieco inny. 11.jpg;Poczynając od kultowego 911, poprzez Boxstera, Cayene, aż po najnowszą Panamerę - do wyboru, do koloru. Już wkrótce dołączy do nich najnowszy model - Macan. Szkolić się w Lipsku może każdy, nie tylko nabywcy Porsche. Oczywiście dla osób z zewnątrz, korzystających z samochodów szkoły, cennik jazd jest... nieco inny. 12.jpg;Poczynając od kultowego 911, poprzez Boxstera, Cayene, aż po najnowszą Panamerę - do wyboru, do koloru. Już wkrótce dołączy do nich najnowszy model - Macan. Szkolić się w Lipsku może każdy, nie tylko nabywcy Porsche. Oczywiście dla osób z zewnątrz, korzystających z samochodów szkoły, cennik jazd jest... nieco inny. 13.jpg;Tor w Lipsku, mimo niewielkiej długości, jest na tyle zróżnicowany, że ma homologację FIA. Pozwala to - przynajmniej teoretycznie - organizować na nim wyścigi. A skoro wyścig, to i safety car jest potrzebny. Nietrudno zgadnąć jakiej marki. 14.jpg;Te auta dopiero czekały na swoją kolejkę do "przeczyszczenia cylindrów"i pozdzierania opon. Co ciekawe, akustyka toru jest taka, że stojąc pod wielofunkcyjną wieżą (służcąjako biurowiec, punkt odbioru samochodów, sala tradycji marki oraz restauracja dla gości) wyraźnie słychać ryk silników wszystkich aut, które akurat po nim jeżdżą. 15.jpg;Te auta dopiero czekały na swoją kolejkę do "przeczyszczenia cylindrów"i pozdzierania opon. Co ciekawe, akustyka toru jest taka, że stojąc pod wielofunkcyjną wieżą (służcąjako biurowiec, punkt odbioru samochodów, sala tradycji marki oraz restauracja dla gości) wyraźnie słychać ryk silników wszystkich aut, które akurat po nim jeżdżą.