strona główna Wyposażenie Inter Cars e-Catalog
2021-11-03, ostatnia aktualizacja 2021-11-03 19:30

Inter Cars e-Catalog

Inter Cars e-Catalog łączy szybkie zamawianie z wielofunkcyjną wyszukiwarką

Inter Cars

Inter Cars e-Catalog łączy szybkie zamawianie z wielofunkcyjną wyszukiwarką

Inter Cars e-Catalog to rozbudowany system wyszukiwania części, zamawiania ich oraz obsługi klientów warsztatów. Działa on na każdym urządzeniu z dostępem do Internetu – na telefonach, tabletach, komputerach. Jego obsługa jest prosta i intuicyjna, a codzienną pracę ułatwia szereg funkcji przyśpieszających proces zamawiania potrzebnych produktów.

Skrócenie czasu zamawiania części

Rozbudowaną funkcjonalnością, która ułatwia wyszukiwanie są Karty pojazdu. Wybierając markę, model i generację, uzyskuje się dostęp do strony z wykazem części pasujących do konkretnego pojazdu. Ponadto zapoznać się tam można z dotyczącymi go szczegółowymi informacjami technicznymi oraz materiałami dostarczonymi w ramach usługi Haynes Pro (m.in. schematami, instrukcjami napraw oraz wskazówkami na temat odpowiednich smarów i płynów eksploatacyjnych).

Wielomilionową ofertę części można przeszukiwać, wpisując w pole wyszukiwarki numer VIN lub indeks części. Inter Cars e-Catalog posiada również wyszukiwarki specjalistyczne, pozwalające na wygodne przeglądanie poszczególnych grup produktowych, m.in. żarówek, piór wycieraczek, akumulatorów lub opon. Użytkownicy mogą przyśpieszyć kompletowanie zamówienia, dodając często kupowane części do „Ulubionych produktów”. Wtedy ich ponowne zamówienie będzie kwestią sekund.

Rozbudowana sekcja obsługi klienta

Ważną częścią pracy w warsztacie samochodowym jest prowadzenie historii napraw oraz zarządzanie obsługą klienta. Inter Cars e-Catalog oferuje pomoc również w tym zakresie, uzupełniając funkcję programu eSOWA opcją „Zapisane pojazdy”. Dzięki niej mechanik wie, co było wcześniej w danym samochodzie naprawiane, jakie montował w nim części i z jakich ofert skorzystał do tej pory jego właściciel. Zapisany pojazd można szybko wyszukać według przypisanych do niego danych, np. numeru rejestracyjnego lub nazwy klienta. Informacje te pozwolą szybciej zaproponować właściwy sposób naprawy, a znajomość historii pojazdu przekona klienta o zaangażowaniu w rozwiązanie jego problemu.

Co więcej, na stronach poszczególnych produktów umieszczony został przycisk pozwalający na dodanie ich do oferty dla klienta. Odpowiedni dokument można od razu przygotować przyuwzględnieniu kosztów stałych warsztatu i aktualnych potrzeb firmy.

Międzynarodowe doświadczenie

Inter Cars e-Catalog stanowi sprawdzone narzędzie, z którego korzysta w Europie ponad 500 000 użytkowników. Zainaugurowane zostało w Grecji i Bułgarii w 2017 roku i od tej pory jest nieustannie rozwijane. Jeszcze w tym roku zostanie wprowadzona w Inter Cars e-Catalog m.in. możliwość błyskawicznych płatności online (z opcją uregulowania kilku faktur na raz lub części kwoty widocznej na dokumencie).

Wymienione powyżej funkcje to tylko część z możliwości Inter Cars e-Catalog. Nie jest też on jedynym e-narzędziem, udostępnionym klientom przez Inter Cars. Należą do nich m.in. e-SOWA, czyli kompleksowy system obsługi warsztatu, oraz usługa Haynes Pro, czyli bogata baza wiedzy technicznej o tysiącach pojazdów.

Więcej informacji o korzyściach, jakie wiążą się ze współpracą z firmą Inter Cars, jest dostępnych na stronie internetowej www.wybieramintercars.com.pl.



Patryk Szarpak
Head of B2B E-commerce Solutions w Inter Cars SA

Tagi


 

Wasi dostawcy

Polecane


ver. 2023#2