strona główna Biznes Zapytaj Mechanika - kilka minut promowania swojego warsztatu
2018-05-15, ostatnia aktualizacja 2018-05-15 14:10

Zapytaj Mechanika - kilka minut promowania swojego warsztatu

Fot. Dobrymechanik.pl

Fot. Dobrymechanik.pl

Promowanie warsztatu samochodowego jest dziś nieodłącznym elementem rynku motoryzacyjnego. Te zakłady, które nie poświęcają zbyt wiele uwagi wybiciu się na rynku, szybko toną pod naporem mechaników z chociażby podstawową wiedzą o marketingu i próbach zaistnienia w świadomości klientów. Wrzucenie ogłoszenia lub reklamy do gazety w dobie wszechobecnej sieci już nie wystarczy. Wizytówka w takim portalu jak DobryMechanik.pl lub chociaż posiadanie własnej strony internetowej lub profilu na Facebooku jest już niemal standardem.

To są jednak wciąż podstawy. Warsztaty z większymi ambicjami zapewne sięgają dalej w promowaniu swoich firm. Pozycjonowanie w wyszukiwarkach, wykupienie AdWords lub płatne promowanie swoich postów to tylko wierzchołek góry lodowej. Jedną z form promocji zakładu może być również, czemu przyjrzymy się bliżej, Zapytaj Mechanika na wspomnianym wcześniej portalu DobryMechanik.pl. Daje to kierowcy możliwość zadania pytania dotyczącego usterki samochodu. Odpowiedzi na takie pytanie może udzielić jedynie osoba z zarejestrowanym na stronie warsztatem. W przeciwieństwie do różnorakich forów motoryzacyjnych daje to pewność, że tematem zainteresował się wykwalifikowany fachowiec, a nie domorosły adept mechaniki. Dodatkową zaletą dla klienta jest fakt, że liczą się przede wszystkim rzetelne odpowiedzi mechaników, a nie próby reklamowania swojego zakładu. Kierowcy nie muszą też czekać zbyt długo na odpowiedź, ponieważ portal wraz z partnerem sponsorującym nagrody cyklicznie organizują konkurs na największą liczbę zatwierdzonych odpowiedzi. Oznacza to zatem, że oprócz ilości bardzo ważnym czynnikiem jest również jakość odpowiedzi. Odpowiedzi lakoniczne lub sprowadzające się do zaproszenia do warsztatu szybko zostaną odsiane od szczerych rad. Zwłaszcza, że kierowca, jeśli zechce, będzie mógł się umówić na wizytę w warsztacie z najlepszą odpowiedzią w ciągu kilku kliknięć.

Dlaczego warto poświęcić dziennie kilkanaście minut odpowiadając na kilka pytań, jeśli wizja nagród nie jest wystarczająco kusząca? Wracamy tutaj do myśli zawartej na początku. Zapytaj Mechanika jest również formą promowania swojego warsztatu samochodowego. Jest to długofalowy plan, ale ostatecznie owocuje pozyskaniem nowych klientów. Pokazanie się jako ekspert jest elementem budującym markę w świadomości klienta. Przy następnym problemie wymagającym interwencji mechanika być może klient będzie o nim pamiętał.

Oczywiście nie zapominajmy o starej jak świat poczcie pantoflowej. Ludzie chętnie dzielą się pozytywnymi interakcjami ze specjalistą.




Artykuł sponsorowany

Tagi



Wasi dostawcy

Polecane