strona główna Biznes Jak znane marki pomagają warsztatom zdobywać nowych klientów?
2018-09-29, ostatnia aktualizacja 2018-09-29 06:12

Jak znane marki pomagają warsztatom zdobywać nowych klientów?

Rozwój biznesu bez pomocy partnerów jest czasami trudny lub wręcz niemożliwy. Przekonuje się o tym wiele firm, w tym właściciele warsztatów niezależnych. Dlaczego więc nie zdobywać nowych klientów przy wsparciu znanej marki, która dla milionów kierowców jest ikoną motoryzacji? Przykład Planet Serwisu z Wrocławia – jednego z około 3000 europejskich warsztatów uczestniczących w programie Mobil 1 Workshop – pokazuje, że współpraca z renomowaną marką olejową ma sens i przynosi realne korzyści.

Program Mobil 1 Workshop zrzesza warsztaty z Polski oraz 28 innych krajów i rozwija się bardzo dynamicznie. Uczestnicy programu otrzymują nie tylko produkty i branding Mobil 1, ale również wsparcie techniczne, sprzedażowe i marketingowe. Dzięki takiej współpracy warsztat może podkreślić swoją obecność na rynku lokalnym, wzmocnić swoją wiedzę i przewagę konkurencyjną oraz skutecznie budować pozytywne skojarzenia u klientów, którym zależy na serwisowaniu auta z użyciem wysokiej jakości produktów.

O programie Mobil 1 dla warsztatów dowiedziałem się od Mobipolu, autoryzowanego dystrybutora środków smarnych Mobil. Przyjęliśmy propozycję dlatego, że Mobil jest znaną marką, lubianą przez naszych klientów. We Wrocławiu jest dużo warsztatów, mamy silną konkurencję, ale dzięki współpracy ze znaną marką olejową oraz brandingowi jesteśmy lepiej rozpoznawalni. Program Mobil 1 Workshop wyróżnia nas od innych – mówi Adam Dydyński, właściciel Planet Serwisu, który tak wspomina swoją pierwszą przygodę z Mobil 1 – Samochodem jeżdżę od 25 lat i niemal od początku używam tej marki. W starych czasach zakup markowego oleju był sporym wydatkiem, ale miało to swoje uzasadnienie, bo Mobil skuteczniej chronił silnik – dodaje.

Dzięki programowi Mobil 1 Workshop warsztaty mogą odnieść następujące korzyści:

Powiązanie z wiodącą marką – wykorzystaj siłę Mobil 1, aby wypromować warsztat i udowodnić, że świadczysz serwis olejowy najwyższej jakości.

Wsparcie w zakresie oznakowania i marketingu – dzięki materiałom promocyjnym Mobil 1 Workshop pozwala zadbać o atrakcyjny wygląd serwisu i przyciągnąć klientów.

Wiedza i wsparcie w zakresie standardów pracy – dzięki kompleksowej pomocy, obejmującej m.in. profesjonalne szkolenia i rozwój umiejętności sprzedażowych, warsztat otrzymuje wszystkie narzędzia niezbędne do uzyskania eksperckiej wiedzy o serwisie olejowym i maksymalizacji zysków.

Chcesz dołączyć do szybko rozwijającej się sieci 3000 warsztatów w Europie, tak samo jak Planet Serwis? Skontaktuj się z Autoryzowanym Dystrybutorem olejów i smarów Mobil: www.mobipol.pl, www.ekonaft.com.pl, www.dexol.pl lub www.smartplus.pl. Dzięki współpracy ze znaną marką olejową możesz zdobyć i utrzymać wiernych klientów.

Planet Serwis działa we Wrocławiu przy Działdowskiej 34. Zajmuje się serwisem i naprawą samochodów osobowych oraz dostawczych wszystkich producentów. Więcej informacji: 885 113 777 lub biuro@planetserwis.pl. Polub warsztat na Facebooku.




Artykuł sponsorowany

Tagi



Wasi dostawcy

Polecane