strona główna Przegląd aktualnych ofert Krajowe i europejskie sieci warsztatowe

Krajowe i europejskie sieci warsztatowe

Nazwa sieci Liczba warsztatów/Partnerzy strategiczni Rodzaj i zakres działalności Świadczenia na rzecz członków Zobowiązania członka Zasada dzielenia rynku/Koordynacja Komunikacja wewnętrzna Sposób i czas realizacji dostaw Kontakt Data ostatniej aktualizacji
Ate Centrum Hamulcowe 1200 w Europie/Continental Teves, współpraca z warsztatami niezależnymi, jak i z liczącymi się sieciami warsztatowymi Specjaliści od napraw układów hamulcowych włącznie z ABS i ESP. Auta osobowe. Szkolenia: szkolenie CH-Kombi-Kurs 3 dni, ABS2 - 2 dni i ABS3 - 2 dni, techniczne CD, hotlinia, wizualizacja zewnętrzna i materiały reklamowe. Rabaty są udzielane w indywidualnych negocjacjach pomiędzy CH ATE a importerem produktów ATE (tym samym partnerem firmy Continental Teves). Minimalne wyposażenie warsztatowe zgodnie z listą kontrolną. Wyłączność montażu produktów ATE, o ile znajdują się w programie produkcyjnym ATE. Wizualizacja zewnętrzna po omówieniu z właścicielem warsztatu - propozycja ze strony ATE. Ochrona regionów i okręgów - obowiązywanie: od momentu otwarcia CH ATE - istniejące CH ATE wyraża zgodę na powstanie kolejnego w okolicach. Koegzystencja./Sieć zarządzana przez organizatora - firmę Continental Teves. Hotlinia, dostawy towaru poprzez autoryzowanych dystrybutorów ATE. Dzienna. Hotlinia ATE w Polsce + 48 728 87 88 89 21.03.2012
Auto Crew 52 - Polska/Robert Bosch Sp. z o.o.-administrator sieci w Polsce przy współpracy z Inter Cars S.A. Ogólnoeuropejska sieć warsztatów niezależnych, świadczących szeroki zakres napraw. Do sieci należą warsztaty właścicielskie naprawiające wszystkie marki samochodów osobowych i dostawczych. Wysokie wymagania wobec Partnerów gwarantują najwyższy poziom usług. Kompleksowe wsparcie sieci serwisowej w obszarach: infrastruktury serwisu, kompetencji technicznych (wyposażenie warsztatu, szkolenie pracowników, dokumentacja techniczna, hotline), otoczenia usługi, standardach jakościowych obsługi klienta, wzmacnianie wizerunku sieci i poszczególnych warsztatów oraz działań marketingowych, okresowe badania jakościowe. Posiadanie wymaganego wyposażenia warsztatu, stosowanie części i urządzeń firmy Bosch, jednolita wizualizacja zewnętrzna i wewnętrzna, zgodne z polityką firmy Bosch reprezentowanie marki Bosch i AutoCrew na rynku lokalnym, jednolity standard obsługi klienta. Podział rynku ustalony zostaje indywidualnie pomiędzy Partnerami AutoCrew. Robert Bosch Sp. z o.o. nie udziela wyłączności na dany region./Robert Bosch Sp. z o.o. Droga elektroniczna (extranet, elektroniczne biuletyny informacyjne, informacja mailowa), coaching, spotkania ogólnopolskie. Bieżące dostawy poprzez ogólnopolską sieć dystrybutorów części i akcesoriów firmy Bosch, czas realizacji dostaw do sieci - 1 dzień, z magazynów w Niemczech - 3 dni. Robert Bosch sp. z o.o., ul Jutrzenki 105, 02-231 Warszawa, tel. 22 715 45 02, faks 22 715 45 70 21.03.2012
Auto Majster Kilkaset firm i warsztatów./ALWI-Bosch oraz współpraca z innymi sieciami i hurtowniami partnerskimi. Obsługa warsztatów samochodowych oraz sklepów motoryzacyjnych. Sprzedaż hurtowa części zamiennych. Szkolenia techniczne. Sprzedaż i serwisowanie urządzeń diagnostycznych wraz z oprogramowaniem. Doradztwo techniczne oraz informatyczne. Sprzedaż specjalistycznych narzędzi warsztatowych. Szkolenia techniczne dla warsztatów samochodowych, szkolenia produktowe oraz efektywności sprzedaży. Dostępność do systemów informacyjnych, wsparcie techniczne, szkolenie i wdrożenie urządzeń. Zachowanie standardów pod kątem wyposażenia i wizualizacji serwisu oraz świadczonych usług. Bez ograniczeń./b.d. Strona internetowa, poczta elektroniczna, spotkanie uczestników sieci, katalogi, szkolenia, forum firmy. Bieżące dostawy zależne od dostępności towaru (do 1 dnia roboczego, z magazynów z Niemczech do 3 dni roboczych). Auto Majster, ul. Batorego 27, 43-300 Bielsko-Biała, tel. 33 819 09 80 lub 811 64 86, fax. 33 821 42 47, kom. 602 242 821 21.03.2012Bosch-Service (Bosch Car Service, Bosch Diesel Center, Bosch Diesel Service) 278 (Polska), 7500 (Europa), 15000 (świat)/Robert Bosch sp. Z o.o. Bosch Car Service - kompleksowa obsługa samochodów wszystkich marek. Bosch Diesel Center / Bosch Diesel Service - naprawa systemów zasilania silników Diesla oraz naprawa i diagnostyka pomp wtryskowych. Kompleksowe wsparcie sieci serwisowej w obszarach: infrastruktury serwisu, kompetencji technicznych (wyposażenie warsztatu, szkolenie pracowników, dokumentacja techniczna, hotline), otoczenia usługi, standardach jakościowych obsługi klienta, wzmacniania wizerunku sieci i poszczególnych warsztatów oraz działań marketingowych, okresowe badania jakościowe, certyfikacja ISO 9001:2000. Posiadanie wymaganego wyposażenia warsztatu, stosowanie części i urządzeń firmy Bosch, jednolita wizualizacja zewnętrzna i wewnętrzna, zgodne z polityką firmy Bosch reprezentowanie marki Bosch i Bosch Service na rynku lokalnym, jednolity standard obsługi klienta. Umowa autoryzacyjna nie przewiduje ograniczeń w zakresie podziału rynku między uczestników sieci./ Robert Bosch sp. Z o.o. Droga elektroniczna (extranet, elektroniczne biuletyny serwisowe, informacja mailowa), coaching, spotkania ogólnopolskie i regionalne. Bieżące dostawy poprzez ogólnopolską sieć dystrybutorów części i akcesoriów firmy Bosch, czas realizacji dostaw do sieci - 1 dzień, z magazynów w Niemczech - 3 dni. Robert Bosch sp. z o.o., ul Jutrzenki 105 02-231 Warszawa, ul. Jutrzenki 105, tel. 22 715 45 02 / faks 22 715 45 70 21.03.2012
Eurowarsztat 107/Shell, KYB, LUK, NGK, Valeo, Hella, Delphi, Honeywell, TRW, ArvinMeritor, Gates, Monroe, Walker, Bosch, Varta, Philips, Dayco, Corteco, Yokohama, Liqui Molly, SKF, Monroe, Walker,TMD Samochody osobowe: mechanika, zawieszenie, hamulce, klimatyzacja, elektryka, diagnostyka komuterowa, blacharstwo- lakiernictwo, wulkanizacja,pomoc drogowa. Europejska wizualizacja, szkolenia, wspracie marketingowa (promocje, program lojalnościowy, kampanie wizerunkowe), rabaty, dostęp do informacji technicznych, wsparcie w wyposażeniu warsztatu, umowy ramowe dla warsztatów zrzeszonych w sieci. Zunifikowany wygląd warsztatu, wysoki standard świadczonych usług, udział w szkoleniach i akcjach promocyjnych. Według obszarów działania dystrybutorów Groupauto Polska./Groupauto Polska - biuro koordynatora krajowego oraz koordynatorzy regionalni. Wszelkie aktualności znajdują się na stornie internetowej sieci. Komunikacja odbywa się w szczególności poprzez bezpośredni kontakt z koordynatorem regionalnym oraz krajowym. Do 24 h, zależnie od dystrybutora regionalnego Groupauto Polska. Biuro Koordynatora Krajowego ds. Sieci EuroWarsztat: tel. 22 695 03 30 21.03.2012
Serwis autoryzowany Magneti Marelli Checkstar ok. 3200 w Europie 44 w Polsce/Wybrani dystrybutorzy Magneti Marelli. Kompleksowa obsługa pojazdów wszystkich marek klientów indywidualnych i firm w zakresie diagnostyki, elektryki, mechaniki i sprzedaży części zamiennych. Naprawa i diagnostyka samochodów osobowych i dostawczych. diagnostyka silnika, systemów bezpieczeństwa i komfortu. Obsługa klimatyzacji, kontrola instalacji elektrycznych, wymiana amortyzatorów, filtrów i innych części eksploatacyjnych. Inne naprawy mechaniczne i blacharsko-lakiernicze Wspólna promocja loga sieci, atrakcyjne rabaty na zakup części i wyposażenia warsztatowego, szkolenia, akcje promocyjne dla klientów, doradztwo i profesjonalna obsługa techniczna, materiały reklamowe i promocyjne, stała ekspozycja części, atrakcyjna wizualizacja, brak stałych opłat, System punktów bonusowych za zakupy części i wyposażenia warsztatowego MM. Certyfikat autoryzacji. Wsparcie w postacie bazy danych Retis oraz Autodata,call center. Posiadanie urządzeń diagnostycznych Magneti Marelli, zakup części zamiennych, zunifikowany wygląd warsztatu. Według terytorium./Koordynacja działań odbywa się przy współpracy z partnerami strategicznymi poprzez centralę firmy w Katowicach. Strona internetowa, poczta elektroniczna, spotkania uczestników sieci, katalogi, biuletyny informacyjne, szkolenia, newsletter. Dostawy realizują partnerzy strategiczni. Magneti Marelli Aftermarket Poland sp. z o.o., pl. Pod Lipami 5, 40-476 Katowice, tel. 32 603 61 42, tel. kom. 600 051 928 602 492 200 21.03.2012
O.K. Serwis 308/Inter-Team Sp. z o.o. Kompleksowy serwis pojazdów samochodowych, możliwe również zawężenie zgodne ze specjalizacją warsztatu. Rozbudowany system inwestycyjny, autoryzacje fabryczne producentów części, techniczny program Inter-Data, indywidualne strony i adresy e-mail przy wykorzystaniu wspólnego rozszerzenia okserwis, szkolenia praktyczne i techniczne, bezpłatne wypożyczanie urządzeń i nowoczesnego wyposażenia warsztatowego, regionalne i ogólnopolskie akcje promujące uczestników sieci, bezpłatny pakiet startowy wraz z elementami wizualizacyjnymi, program lojalnościowy InterClub, serwis odzieży roboczej, ubezpieczenia dla warsztatów na preferencyjnych warunkach. Wykonywanie założonego poziomu obrotów, umieszczenie na warsztacie bezpłatnie otrzymanego oszyldowania, uczestnictwo w sieciowych akcjach promocyjnych, posiadanie ubezpieczenia OC warsztatu. b.d./Centralnie przez biuro kierownictwa działu współpracy z warsztatami w Warszawie. Regionalni Opiekunowie klienta, strona poczta elektroniczna, telefon. Nawet do 5 razy dziennie, dodatkowe dostawy nocne, czas realizacji maksymalnie w ciągu 24 godzin. Dział współpracy, z warsztatami, tel. 22 506 06 33 i 34 21.03.2012
Polski Warsztat 57/Cech Rzemiosł Motoryzacyjnych w Warszawie Samochody osobowe, dostawcze i ciężarowe: zawieszenia, układy hamulcowe i kierownicze, diagnostyka silnika, amortyzatory, tłumiki, oleje, przeglądy okresowe, naprawy blacharsko-lakiernicze, montaż instalacji gazowych, elektromechanika i elektronika, klimatyzacja, serwis opon. Promocja znaku sieci, reklama warsztatów, pomoc prawna, doradztwo, szkolenia, rabaty, materiały reklamowe. Zakres wyposażenia i jakości uslug zgodny ze standardami sieci, oznakowanie serwisu, honorowanie gwarancji sieciowej. b.d./CRM w Warszawie i rada sieci. Strona internetowa, biuletyny informacyjne, spotkania uczestników, programy udostępniane przez partnerów. Dostawy realizują partnerzy sieci. Cech Rzemiosł Motoryzacyjnych, ul. Podwale 11/121, 00-252 Warszawa, tel./faks 22 635 04 64 21.03.2012
TRW Auto Service 93 warsztaty/Moto-Profil Samochody osobowe i dostawcze: obsługa i naprawa zawieszeń, układu hamulcowego i kierowniczego, ze szczególnym uwzględnieniem produktów TRW. Kreowanie logo TRW Auto Service, pomoc techniczna, indywidualne szkolenia, wsparcie marketingowe. Współpraca z lokalnym partnerem handlowym firmy Moto-Profil w zakresie produktów TRW, utrzymywanie standardów obsługi i napraw. b.d./Moto-Profil, partner handlowy firmy Moto-Profil. Poczta elektroniczna, częste kontakty indywidualne, biuletyny techniczne. Wg ustaleń z partnerem handlowym firmy Moto-Profil. Moto-Profil Sp. z o.o., ul. Niedźwiedziniec 10, 41-506 Chorzów tel. 32 604 10 26, fax 32 604 10 01, tel. kom. 606 330 013 21.03.2012
Wspólnota Diesla Kilkaset firm i warsztatów./ALWI-Bosch oraz współpraca z innymi sieciami i hurtowniami partnerskimi. Obsługa warsztatów oraz sklepów motoryzacyjnych specjalizujących się w segmencie Diesla. Sprzedaż hurtowa części zamiennych do aparatury wtryskowej i paliwowej. Szkolenia techniczne. Sprzedaż i serwisowanie urządzeń diagnostycznych z oprogramowaniem, stołów probierczych, hamowni do wtryskiwaczy. Sprzedaż specjalistycznych narzędzi do aparatury wtryskowej. Doradztwo techniczne i informatyczne. Szkolenia techniczne dla warsztatów samochodowych, szkolenia produktowe oraz efektywności sprzedaży. Dostępność do systemów informacyjnych, wsparcie techniczne, szkolenie i wdrożenie urządzeń. Zachowanie standardów pod kątem wyposażenia i wizualizacji serwisu oraz świadczonych usług. Bez ograniczeń/b.d. Strona internetowa, poczta elektroniczna, spotkania uczestników sieci, katalogi, szkolenia, forum firmy. Bieżące dostawy zależne od dostępności towaru (od 1 dnia roboczego, z magazynów w Niemczech do 3 dni roboczych). Wspólnota Diesla, ul. Batorego 27, 43-300 Bielsko-Biała , tel. 33 819 09 80 lub 811 64 86, faks: 33 821 42 47, kom. 0 602 242 821 21.03.2012

ver. 2023#2