Firma Denckermann wprowadza nową linię klocków hamulcowych Denckermann MAX dla pojazdów ciężarowych. Została ona zaprojektowana z myślą o wymagających warunkach eksploatacji, które dotyczą pojazdów transportu drogowego. Nowa konstrukcja i skład materiałowy mają zapewniać wysoką odporność cieplną, minimalne zużycie materiału i powtarzalność parametrów hamowania, niezależnie od temperatury i obciążenia.
Wśród najważniejszych elementów układu hamulcowego są klocki hamulcowe, które wpływają na bezpieczeństwo kierowcy i pozostałych uczestników ruchu drogowego. Komponenty do aut ciężarowych, w porównaniu do części stosowanych w samochodach osobowych, muszą pracować pod znacznie większymi obciążeniami, wynikającymi z masy pojazdu, intensywnego użytkowania oraz pracy w zróżnicowanych i często w wymagających warunkach drogowych i pogodowych.
Klocki nowej generacji Denckermann MAX zostały zaprojektowane tak, by sprostać tym wyzwaniom. Charakteryzować się mają bardzo niskim zużyciem materiału, wysoką odpornością na ekstremalne temperatury oraz stałym, przewidywalnym współczynnikiem tarcia w pełnym zakresie eksploatacji. Ich konstrukcja ma zapewniać odporność na odkształcenia, rozwarstwienia i przypalenia, a zgodność z wymaganiami nowoczesnych procedur testowych gwarantuje powtarzalną jakość i niezawodność przez cały okres użytkowania.
Testy jakości
Nowe produkty zostały poddane serii testów laboratoryjnych w niezależnym ośrodku badawczym. Badania obejmowały różne prędkości, temperatury i poziomy obciążenia. Wyniki osiągnięte przez klocki Denckermann MAX w porównaniu z dwiema europejskimi markami premium wykazały ponad dwukrotnie mniejsze zużycie materiału, przy zachowaniu pełnej stabilności współczynnika tarcia. Co więcej, materiał cierny zachował integralność strukturalną nawet po serii prób w temperaturze 500°C - bez oznak nadpaleń, rozwarstwień czy deformacji.
- Projektując tę linię, koncentrowaliśmy się na trzech rzeczach: trwałości, bezpieczeństwie i przewidywalnym zachowaniu przy każdej temperaturze. Wiemy, że operatorzy flot nie mogą sobie pozwolić na kompromisy w układzie hamulcowym. Dlatego oddajemy produkt, który nie tylko spełnia normy - on je wyraźnie przekracza - mówi Adam Gibas, Heavy Duty Sales Director Denckermann.
Nowa linia klocków hamulcowych Denckermann MAX do pojazdów ciężarowych jest już dostępna w ogólnopolskiej sieci dystrybucji.
Informacja prasowa
Portal publikuje informacje prasowe skierowane do pracujących w warsztatach samochodowych napraw oraz środowiska aftermarketu motoryzacyjnego.
0 komentarzy dodaj komentarz