Przełączniki do układów klimatyzacji, są z reguły montowane dwa (dla strony wysokiego i niskiego ciśnienia)
Firma Motorservice rozszerzyła swoją ofertę asortymentową o przełączniki ciśnieniowe do układów klimatyzacji. Dziesięć nowych produktów marki Pierburg obejmuje globalną flotę ponad 200 milionów pojazdów (w tym wiele hybrydowych i elektrycznych). Producent systematycznie rozszerza ofertę dla pojazdów wysokonapięciowych na rynku wtórnym.
Przełączniki ciśnieniowe są zatwierdzone do zastosowań z czynnikami chłodniczymi R134a i R1234yf. Monitorują one ciśnienie i w razie potrzeby wyłączają sprężarkę klimatyzacji. Terminowe wyłączenie zapobiega uszkodzeniu lub przegrzaniu sprężarki klimatyzacji. Zapobiega to również nieszczelnościom, a nawet eksplozjom spowodowanym nadmiernym ciśnieniem. Przełączniki zapewniają również to, że układ klimatyzacji może być tak wydajny, jak tylko jest to możliwe.
Motorservice oferuje czujniki swojej siostrzanej firmy Pierburg w jakości wyposażenia fabrycznego na rynku wtórnym. Są one zgodne ze specyfikacjami OE pod względem formy i funkcji - zapewniają to szeroko zakrojone testy obciążeniowe.
Przełącznik ciśnieniowy w obiegu czynnika chłodniczego
Obieg czynnika chłodniczego w układach klimatyzacji pojazdu jest podzielony na stronę wysokiego i niskiego ciśnienia. Z reguły w pojazdach montowane są dwa przełączniki ciśnieniowe, jeden dla strony wysokiego ciśnienia i jeden dla strony niskiego ciśnienia. Alternatywą jest na przykład łączony przełącznik ciśnieniowy dla obu stron.
Informacja prasowa
Portal publikuje informacje prasowe skierowane do pracujących w warsztatach samochodowych napraw oraz środowiska aftermarketu motoryzacyjnego.
0 komentarzy dodaj komentarz