- Rozwijamy się w sposób planowy stawiając na jakość, a nie ilość. Patrzymy zarówno na jakość usług i wizerunek warsztatu, ale przede wszystkim na osoby, które za nim stoją; kompetencje właścicieli oraz ich otwartość na rozwój i zmiany. Rozwój sieci opiera się na jakości, a nie liczbie nowych punktów - mówił Jacek Adamus, kierownik działu współpracy z warsztatami w INTER-TEAM
Pierwsza konferencja O.K. Serwis ELF odbyła się 18 listopada 2025 r. Wydarzenie stało się przestrzenią do podsumowania dotychczasowej współpracy i prezentacji wspólnej wizji rozwoju. Partnerstwo, łączące globalną markę olejową z cenioną siecią warsztatów, zostało przedstawione jako fundament dla dalszego wzmacniania pozycji obu brandów na polskim rynku motoryzacyjnym.
Wzmocnienie sieci dzięki globalnej marce
Spotkanie było symbolicznym momentem we współpracy marek i miejscem podsumowania podjętych działań, a także przedstawienia planu na dalszy rozwój projektu O.K. Serwis ELF.
- Konferencja ma na celu oficjalną inaugurację projektu, który powstał dwa lata temu, czyli dołączenia naszej marki ELF do istniejącej sieci serwisowej O.K. Serwis. Chodziło o to, aby wzmocnić obecny koncept znakomitym, globalnym brandem, jakim jest ELF. Współpraca ta także szansa na wzmacnianie pozycji samej marki. Bardzo się cieszymy, że dołączyliśmy do sieci. Patrzymy na to również z perspektywy budowania wizerunku, dzięki czemu docieramy do szerszego grona klientów końcowych. To ważne, bo użytkownicy warsztatów mają okazję zetknąć się bezpośrednio z naszymi produktami. Marka ELF ma ponadto naturalne skojarzenia z motorsportem, co także wpływa na jej postrzeganie i wybór przez partnerów serwisowych - powiedział Stefan Przeniosło, dyrektor marketingu TotalEnergies Marketing Polska.
Sieć w fazie dynamicznego rozwoju
O aktualnym s
tanie projektu i kierunkach rozwoju opowiadał Jacek Adamus, kierownik działu współpracy z warsztatami w INTER-TEAM. Jak zaznaczył, konferencja to pierwsze tak duże spotkanie od rozpoczęcia współpracy.
- Po blisko dwóch latach zebraliśmy pod wspólnym szyldem O.K. Serwis ELF 160 warsztatów, więc to świetna okazja, by zaprosić ich przedstawicieli i jeszcze raz - w bardziej ekskluzywnej formule niż dotychczasowe spotkania online - przedstawić najważniejsze informacje: co się dzieje, dokąd zmierzamy, jakie są cele rozwoju sieci. Konkurencja jest ogromna, więc rozpoznawalność ma istotne znaczenie. Historia marki ELF w Polsce i jej powiązanie ze sportem motorowym budzą silne i pozytywne skojarzenia wśród kierowców. Chcieliśmy, aby ten wizerunek był częścią O.K. Serwis i budował rozpoznawalność sieci. Identyfikacja z logo ELF ma być nobilitacją dla warsztatu, którego wspiera globalna marka, i magnesem dla klientów, którzy oczekują serwisu na najwyższym poziomie - podkreślił Jacek Adamus.
Kontynuacja inwestycji w Polsce i partnerstwo
Znaczenie współpracy podkreśliła również Marie Braouezec, Director of Automotive Lubricants Europe, odnosząc się do strategicznego charakteru projektu. Zwróciła uwagę, że połączenie z siecią należącą do Grupy MEKO przynosi obopólne korzyści.
- O.K. Serwis - należący do Grupy MEKO - jest w Polsce doskonale rozpoznawalny i kojarzony z wysoką jakością usług oraz produktów. Połączenie naszych marek to sytuacja win-win. Wspólnie możemy skuteczniej budować świadomość marki ELF i rozwijać jej obecność na rynku. Planujemy kontynuować inwestycje (...) - mówiła Marie Braouezec.
- Wierzymy, że silny koncept sieciowy dla warsztatów ma ogromne znaczenie. Dzięki niemu możemy realnie budować wartość dla właścicieli samochodów - to oni ostatecznie korzystają z wysokiej jakości usług i standardów. Jednocześnie można to robić dużo skuteczniej, gdy współpracuje się z partnerem, z którym wspólnie rozwijamy ten sam koncept i wnosimy wkład z dwóch stron. Taka synergia pozwala tworzyć ofertę bardziej kompletną, spójną oraz konkurencyjną - podsumował współpracę Pehr Oscarson, President & CEO MEKO.
Merytoryka, technologia i motorsport
Część merytoryczna konferencji obejmowała prezentacje ekspertów z TotalEnergies i INTER-TEAM, rozmowę z Gosią Rdest - polską zawodniczką startującą w wyścigach samochodowych i ambasadorką marki ELF, wystąpienie Adama Klimka, który wziął udział w panelu na temat trendów oraz przyszłości branży warsztatowej. Wspólnym motywem była odpowiedź na dynamiczne zmiany w motoryzacji oraz rosnące wymagania klientów.
Uhonorowanie warsztatów i integracja
Wieczorna część konferencji miała charakter integracyjny i była okazją do rozmów, wymiany doświadczeń i budowania relacji w ramach sieci. Ważnym punktem wydarzenia było uroczyste wręczenie certyfikatów wyróżnionym warsztatom O.K. Serwis ELF.
Silny fundament na przyszłość
Konferencja O.K. Serwis ELF potwierdziła, że projekt ma mocne podstawy i ambitne plany rozwojowe. Połączenie globalnej marki z lokalną siecią, wsparte doświadczeniem partnerów, może tworzyć platformę zdolną sprostać rosnącym wymaganiom rynku motoryzacyjnego.
Informacja prasowa
Portal publikuje informacje prasowe skierowane do pracujących w warsztatach samochodowych napraw oraz środowiska aftermarketu motoryzacyjnego.

0 komentarzy dodaj komentarz