strona główna Wydarzenia Michelin i Dekada BRD
2011-05-20, ostatnia aktualizacja 2011-05-20 11:56

Michelin i Dekada BRD

Ludzik Michelin

Fot. Michelin

Ludzik Michelin

Dyrektor zarządzający Grupy Michelin Jean-Dominique Senard podpisał Światowe Zobowiązanie do Poprawy Bezpieczeństwa Drogowego (Global Road Safety Commitment). Zbiegło się to w czasie ze startem akcji Dekada Działań na rzecz Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, której inicjatorem jest Organizacja Narodów Zjednoczonych. Producent ogumienia podkreśla, że jego zobowiązanie ma przyczynić się do sukcesu Dekady BRD.

Michelin już od 2003 roku prowadzi kampanię „Fill Up With Air”, w ramach której uświadamia kierowcom znaczenie utrzymywania prawidłowego ciśnienia w oponach. W Polsce ta akcja odbywa się pod hasłem „Ciśnienie pod kontrolą”.

Firma angażuje się też w uruchomiony w 2009 roku europejski program ROSYPE (Road Safety for Young People in Europe). Ma on zmienić zachowania najmłodszych użytkowników dróg. W czerwcu bieżącego roku w ramach programu ROSYPE w Polsce odbędzie się kampania edukacyjna „Spokojna Głowa w Kasku”, zainicjowana z myślą o dzieciach w wieku od 6 do 12 lat. W kilkudziesięciu warszawskich i olsztyńskich szkołach podstawowych już teraz odbywają się zajęcia na temat bezpiecznego poruszania się po drogach. Finałem kampanii „Spokojna Głowa w Kasku” będą rajdy rowerowe Junior Bike, planowane na 5 i 12 czerwca w Warszawie i w Olsztynie. Weźmie w nich udział 3 500 dzieci w wieku od 6 do 10 lat.

Tagi

Opony  Michelin 


 

Wasi dostawcy


Podobne

Polecane


ver. 2023#2