strona główna Nowości rynkowe NGK: świece stare i nowe
2012-12-12, ostatnia aktualizacja 2012-12-12 07:31

NGK: świece stare i nowe

Firma NGK Spark Plug Europe wycofała kilka modeli swoich świec zapłonowych, używanych głównie w sportach motorowych. Szefowie spółki uznali, że nie spełniają one wymagań dotyczących jakości. Wycofane świece to: B8EGV, B9EGV, B10EGV, B105EGV, B11EGV, B95EGV, R4118S-8, R4118S-9, R4304A-9 i R5184-105; zostały one wyprodukowane w okresie od sierpnia 2011 do sierpnia 2012 roku. Do Europy trafiło 15 600 sztuk tych elementów.

Przedstawiciele NGK poinformowali ponadto o nowościach do silników dieslowskich. Nowa metalowa świeca żarowa D-Power 67 (Y-527J) z rdzeniem M10 pasuje do wielu silników CRDi (3- i 4-cylindrowych), montowanych np. w modelach Hyundai Getz, i10, i20, i30 oraz ix20, Kia Cee'd, Picanto, Soul i Venga. D-Power 68 (CZ203) to z kolei najnowocześniejsza ceramiczna świeca żarowa do aut Hyundai i40, ix35 oraz Kia Cee'd, Sportage i Venga.

Produkty marki NGK są bardzo często stosowane w samochodach japońskich jako oryginalne wyposażenie. W Polsce świece NGK znajdziemy jako fabryczne wyposażenie aut Honda Civic (rocznik 2006 i młodsze), Honda Jazz (rocznik 2002 i młodsze), Nissan Qashqai (rocznik 2006 i młodsze), Nissan Micra k12 (rocznik 2003 i młodsze), Mazda 3 (rocznik 2002 i młodsze), Mazda 6 (rocznik 2009 i młodsze) oraz Mitsubishi ASX (rocznik 2010 i młodsze).

Wiele wymienionych modeli samochodów ma zainstalowaną świecę z metali szlachetnych z laserowo przyspawanym wierzchołkiem irydowym, który jest materiałem wyjątkowo odpornym na zużycie. W połączeniu z cienką elektrodą środkową świecy zapewnia to niezawodność zapłonu i zwiększoną wydajność silnika.


 

Wasi dostawcy

Podobne

Polecane


ver. 2023#2