strona główna Aktualności Finał akcji Castrola
2015-12-30, ostatnia aktualizacja 2015-12-30 11:55

Finał akcji Castrola

Fot. Castrol

Fot. Castrol

W połowie grudnia zakończyła się trwająca od wiosny akcja promocyjna związana z olejem Castrol Magnatec, przeznaczona dla warsztatów nieautoryzowanych, sklepów i hurtowni motoryzacyjnych.

Wszyscy mechanicy i sprzedawcy, którzy polecili tajemniczemu klientowi olej Castrol Magnatec, otrzymali bluzy zespołu rajdowego Volkswagen Motorsport. By wziąć udział w akcji należało zgłosić się na stronie www.testcastrol.pl, a zarejestrowane na niej punkty zostały odwiedzone przez tajemniczych klientów, którzy chcieli wymienić lub kupić olej. Od października do grudnia odwiedzili oni ponad  1400 placówek. Aż 80 proc. warsztatów i sklepów zarekomendowało olej Castrol Magnatec jako najlepiej chroniący silnik przed zużyciem w fazie rozgrzewania. Objaśniając atuty produktów Castrola większość mechaników i pracowników sklepów wykorzystywała dostarczone wcześniej materiały: stojak demonstrujący działania inteligentnych molekuł, plakat reklamowy oraz ulotki. Do 1147 osób, które zarekomendowały olej Castrol Magnatec trafiły oryginalne bluzy wspieranego przez Castrol zespołu Volkswagen Motorsport.

Oleje Castrol Magnatec są dopasowane do miejskiego stylu jazdy, czyli częstego zatrzymywania się i ruszania. Inteligentne molekuły oleju  przylegają do elementów silnika, chroniąc je natychmiast po uruchomieniu. Oleje z rodziny Magnatec są dostępne w wersji syntetycznej (5W-30 i 5W-40), półsyntetycznej (10W-40) i mineralnej (15W-40). Można je stosować w silnikach benzynowych i wysokoprężnych.


 

Wasi dostawcy

Podobne

Polecane


ver. 2023#2