strona główna Biznes NSK wchodzi na rynek niezależny
2016-11-18, ostatnia aktualizacja 2016-11-18 11:19

NSK wchodzi na rynek niezależny

Paula Cranston, dyrektor NSK ds. niezależnego rynku samochodowego

NSK

Paula Cranston, dyrektor NSK ds. niezależnego rynku samochodowego

NSK ogłasza wejście na niezależny rynek części samochodowych (IAM). Spółka opracowała strategię, która zapewni jej partnerom i właścicielom warsztatów osiągniecie większej wydajności, zyskowności oraz efektywności.

Firma NSK jest przekonana, że istnieją dobre prognozy wzrostu dla rynku IAM, zwłaszcza w przypadku łożysk kół. W Europie Zachodniej firma NSK początkowo skoncentruje się na rynkach Niemiec i Francji, pomimo że są one mocno nasycone i charakteryzują się wysoko rozwiniętą konkurencją.

Kolejnym celem będzie Rosja, która jako rynek wschodzący charakteryzuje się odmienną dynamiką i bardzo dużym potencjałem ekspansji. Struktura popytu i sposób prowadzenia biznesu bardzo się różnią w Rosji, dając możliwości szybkiego wzrostu. NSK wykazuje zainteresowanie również innymi rynkami wschodzących, takimi jak Turcja i Bliski Wschód.

Głównym celem firmy w nadchodzących miesiącach będzie zwiększenie poziomu rozpoznawalności marki NSK w segmencie części zamiennych. W ciągu następnych 3 do 5 lat spółka chce zbudować długoterminowe partnerstwo we wszystkich krajach, które leżą w sferze zainteresowań NSK Europe, czyli od Rosji na wschodzie do Islandii na zachodzie. Aby ułatwić ten proces uruchomiono stronę www.nsk-autoaftermarket.com dla klientów z rynku wtórnego. W witrynie można znaleźć informacje o produktach i usługach firmy NSK.


 

Wasi dostawcy

Podobne

Polecane


ver. 2023#2