Od 1 stycznia 2021 roku obowiązuje nowa struktura organizacyjna spółki Continental Opony Polska.
Sprzedaż opon do pojazdów osobowych, dostawczych i ciężarowych została zintegrowana w trzech nowych obszarach obejmujących: dystrybucję, sprzedaż detaliczną i sprzedaż flotową.
Zmiana podyktowana jest transformacją Continentala w zakresie produkcji i sprzedaży opon w całym regionie EMEA. Koncern zdecydował o zmianie struktury organizacyjnej i postanowił skoncentrować swoją uwagę przede wszystkim na modelach biznesowych swoich klientów, a nie na produktach. Decyzja ta jest odpowiedzią na nasilające się tendencje rynkowe, obejmujące m.in. zmiany w strukturze właścicielskiej pojazdów, rozwój usług leasingowych, flotowych, rent-a-car, a także rosnącą sprzedaż online, trendy ekologiczne i coraz większe zapotrzebowanie na transport.
Zarządzanie sprzedażą w firmie Continental Opony Polska odbywa się obecnie poprzez trzy nowe działy: Dział Klientów Strategicznych, zajmujący się szeroko pojętą dystrybucją (którego dyrektorem jest Andrzej Mazur), Dział Sprzedaży Detalicznej (którego dyrektorem został Cyprian Osowski) oraz Dział Sprzedaży Flotowej, którym zarządza Krzyszt
Informacja prasowa
Portal publikuje informacje prasowe skierowane do pracujących w warsztatach samochodowych napraw oraz środowiska aftermarketu motoryzacyjnego.
0 komentarzy dodaj komentarz