Od 1 stycznia 2021 roku obowiązuje nowa struktura organizacyjna spółki Continental Opony Polska.
Sprzedaż opon do pojazdów osobowych, dostawczych i ciężarowych została zintegrowana w trzech nowych obszarach obejmujących: dystrybucję, sprzedaż detaliczną i sprzedaż flotową.
Zmiana podyktowana jest transformacją Continentala w zakresie produkcji i sprzedaży opon w całym regionie EMEA. Koncern zdecydował o zmianie struktury organizacyjnej i postanowił skoncentrować swoją uwagę przede wszystkim na modelach biznesowych swoich klientów, a nie na produktach. Decyzja ta jest odpowiedzią na nasilające się tendencje rynkowe, obejmujące m.in. zmiany w strukturze właścicielskiej pojazdów, rozwój usług leasingowych, flotowych, rent-a-car, a także rosnącą sprzedaż online, trendy ekologiczne i coraz większe zapotrzebowanie na transport.
Zarządzanie sprzedażą w firmie Continental Opony Polska odbywa się obecnie poprzez trzy nowe działy: Dział Klientów Strategicznych, zajmujący się szeroko pojętą dystrybucją (którego dyrektorem jest Andrzej Mazur), Dział Sprzedaży Detalicznej (którego dyrektorem został Cyprian Osowski) oraz Dział Sprzedaży Flotowej, którym zarządza Krzyszt
0 komentarzy dodaj komentarz