strona główna Aktualności Moduł filtracji oleju Hengst w mercedesach AMG
2021-03-17, ostatnia aktualizacja 2021-03-17 14:52

Moduł filtracji oleju Hengst w mercedesach AMG

Fot. Hengst

Fot. Hengst

Silnik oznaczony symbolem M139, skonstruowany przez inżynierów AMG, to najmocniejszy na świecie 4-cylindrowy silnik produkowany seryjnie, w którym zastosowano moduł filtracji oleju Hengst.

Silnik z dwóch litrów pojemności generuje 421 koni mechanicznych mocy oraz 500 Nm momentu obrotowego, osiągając maksymalną prędkość obrotową na poziomie 7200 obr./min.

Wybrane silniki Mercedesa AMG składane są przez jednego człowieka – od montażu wału korbowego w bloku silnika po wlanie oleju. Symbolem filozofii ‘One Man – One Engine’ jest podpis inżyniera na pokrywie złożonego przez niego silnika.

Firma Hengst jest partnerem rozwojowym i stałym dostawcą rozwiązań filtracyjnych dla AMG. Również silniki serii M139 wyposażone zostały w moduł filtracyjny oleju silnikowego skonstruowany przez firmę Hengst. Na niezależnym rynku części zamiennych dostępne są wymienne wkłady filtracyjne oznaczone symbolem E155H D122.

Dzięki zastosowaniu technologii wykorzystania rdzeni solnych podczas odlewania tych aluminiowych modułów oraz wspomaganej gazem i wodą (GIT-WIT) technologii wtrysku tworzywa sztucznego możliwe było zoptymalizowanie konstrukcji pod kątem eliminacji znacznych różnic ciśnienia oleju oraz maksymalne zredukowanie masy całego modułu filtracyjnego. Wdrożone technologie pozwalają chłodzić i smarować elementy silnika bez wykorzystywania dużej ilości energii, a zapewnienie stałej filtracji gwarantuje optymalne smarowanie silnika w trybie pracy start-stop.

Tagi

Hengst  filtr oleju 



 

Wasi dostawcy

Podobne

Polecane