Wysokie przebiegi i duże obciążenia w samochodach dostawczych sprzyjają zużyciu sprzęgła. Specyfika tego rodzaju transportu, poruszanie się po zatłoczonych centrach miast, częste przystanki i zamiany kierowców nie przekładają się na trwałość tego elementu. W dodatku, średni wiek pojazdów nadal rośnie, a liczba samochodów dostawczych powiększa się z roku na rok. W rezultacie, wymiana sprzęgła ciągle będzie standardową usługą w warsztatach samochodowych.
Każdy dzień wyłączenia samochodu dostawczego z ruchu generuje duże koszty. Ważne jest zatem, aby auta te były sprawne i na bieżąco naprawiane. Naprawa musi być szybka i kompleksowa. Schaeffler pod marką LuK dostarcza sprzęgła OE (na pierwszy montaż) dla niemal wszystkich producentów pojazdów na świecie i zawsze oferował na rynek części zamiennych zestawy LuK RepSet przeznaczone do profesjonalnych napraw. Każdy zestaw oferuje właściwie dobrane komponenty, zapewniające bezproblemowy i szybki montaż.
Zestaw LuK RepSet zawiera: docisk sprzęgła, tarczę sprzęgła oraz opcjonalnie łożysko oporowe
Oprócz zestawów LuK RepSet, Schaeffler ma w swojej ofercie kompleksowe rozwiązania do szybkiej naprawy sprzęgła i systemu wysprzegającego LuK RepSet Pro oraz kompletny zestaw z kołem dwumasowym – LuK RepSet DMF, w których wszystkie komponenty są dopasowane do konkretnego pojazdu i mają certyfikowaną jakość OE.
Poniżej przedstawiamy zestawienie oferowanych przez firmę Schaeffler zestawów sprzęgła LuK do jednego z najbardziej popularnych aut dostawczych na naszym rynku, jakim jest Ford Transit 2.4TDCI 115 KM RWD.
Szybka naprawa samochodu dostawczego musi stać się standardem dla serwisów naprawczych, powinna również być bezproblemowa i wygodna dla mechanika. Oba te założenia w przypadku przedstawionych zestawów sprzęgieł marki LuK są spełnione.
Pełną, bogatą ofertę zestawów sprzęgieł można znaleźć na stronach portalu www.repxpert.pl oraz w aplikacji mo-bilnej.
Zestaw Luk RepSet Pro zawiera:docisk sprzęgła, tarczę sprzęgła,łożysko wysprzęglające oraz siłownik sprzęgła
Zestaw LuK RepSet DMF zawiera: dwumasowe koło zamachowe, tarczę dociskową sprzęgła, tarczę sprzęgła, konwencjonalne łożysko oporowe lub wysprzęglik centralny oraz wszystkie niezbędne śruby montażowe
0 komentarzy dodaj komentarz