Marka Arnott powstała ponad 30 lat temu i od tego czasu konsekwentnie rozwija swoją bazę inżynierską i projektową, wytwarzając wysokiej jakości części zamienne do zawieszeń pneumatycznych. Przez ostatnie trzy lata firma rozszerzyła asortyment o produkty do zastosowań terenowych i sportowych, umacniając tym samym swoją pozycję w podzespołach do obsługi tego typu zawieszeń.
Nowe logo Arnott odzwierciedla te zmiany dzięki nowoczesnej czcionce oraz zmianie podpisu na Suspension Products, co sygnalizuje spojrzenie w przyszłość i modyfikację profilu firmy z zawieszeń wyłącznie pneumatycznych na zawieszenia w szerszym znaczeniu. Charakterystyczny kolor czcionki pozostaje bez zmian, stanowiąc ukłon w stronę korzeni firmy.
Nowe logo zadebiutuje na targach Automechanika Frankfurt wraz z innymi nowościami dostępnymi pod nowymi brendami firmy. Arnott zaprasza do odwiedzenia swojego stoiska E70 w hali 4.0.
0 komentarzy dodaj komentarz