25 października 2022 r. Brembo zaprezentowało swoją nową identyfikację wizualną i logo, które odzwierciedlają strategiczną wizję firmy określoną hasłem Turning Energy into Inspiration.
Od momentu przedstawienia nowej wizji firmy jesienią 2020 roku, Brembo rozpoczęło proces przemiany w dostawcę rozwiązań, który będzie kształtować mobilność przyszłości. W efekcie tej transformacji firma rozszerzy swoją ofertę, z komponentów na kompletne systemy, wykorzystujące sztuczną inteligencję, mechatronikę i cyfrowe dane. Wprowadzenie w 2021 roku SENSIFY, pionierskiego inteligentnego systemu hamulcowego, było istotnym krokiem w tym procesie. Obecnie ewolucja firmy wkracza w kolejny etap, wraz z premierą nowego wizerunku marki.
Projekt logo oddaje innowacyjność i jednocześnie pozostaje w duchu wieloletniego stylu marki. Charakterystyczny znak Brembo został zoptymalizowany w taki sposób, aby był spójny z liternictwem, bardziej delikatnym, zaokrąglonym i łatwym do odczytania w każdym rozmiarze, zwłaszcza w przypadku zastosowań cyfrowych. Ikoniczny czerwony kolor nadal symbolizuje pasję firmy, a dzięki zmodernizowaniu kształtu, przemawia do młodszego, cyfrowego pokolenia. Nowe logo zapewnieni Brembo status ponadczasowej marki.
0 komentarzy dodaj komentarz