Marka olejów silnikowych Shell Helix zdobyła złoty Laur Konsumenta w kategorii oleje silnikowe i środki smarne. Użytkownicy i konsumenci głosujący w ogólnopolskim plebiscycie przyznali to wyróżnienie marce Shell Helix po raz ósmy z rzędu.
Plebiscyt popularności produktów i usług Laur Konsumenta jest jednym z czołowych konkursów promocyjnych w Polsce, a złote godło to jeden z najważniejszych certyfikatów konsumenckich w naszym kraju. Wyróżnienie odzwierciedla poziom zadowolenia i satysfakcji użytkowników ocenianych produktów.
Złoty Laur Konsumenta 2023 to już 16. wyróżnienie z serii Laur Klienta/Laur Konsumenta przyznane marce Shell Helix. Wybory polskich konsumentów pokrywają się z decyzjami producentów samochodów. Oleje Shell Helix uzyskały aprobaty i rekomendacje wiodących producentów samochodów na świecie. Są również wybierane na tzw. „fabryczne zalanie” przez wielu wiodących producentów. Syntetyczny olej silnikowy Shell Helix Ultra znajduje się m.in. w silniku każdego samochodu, który opuszcza fabrykę Ferrari.
Shell od wielu lat współpracuje też z zespołami sportowymi: Scuderia Ferrari, startującym w Formule 1, Hyundai Motorsport, znanym z Rajdowych Mistrzostw Świata oraz BMW Motorsport, rywalizującym w wyścigach torowych. Shell Helix Ultra jest jedynym olejem silnikowym stosowanym w wysokoobciążonych jednostkach napędowych bolidów Scuderia Ferrari. Wyścigi F1, podobnie jak rajdy samochodowe, to unikalne, najbardziej ekstremalne środowisko do testów środków smarnych Shell.
Produkty z oferty Shell to jedne z najbardziej zaawansowanych technologicznie, w pełni syntetycznych olejów silnikowych dostępnych na polskim rynku. Jako jedyne na świecie są produkowane z gazu ziemnego przy wykorzystaniu opatentowanej technologii Shell PurePlus. Gwarantuje ona uzyskanie czystej bazy olejowej, pozbawionej wszelkich zanieczyszczeń, co finalnie przekłada się na lepsze osiągi, ochronę i żywotność jednostki napędowej.
0 komentarzy dodaj komentarz