Firma Würth w tym roku obchodzi 35-lecie obecności na polskim rynku. Od 1990 roku dynamicznie się rozwija, oferując wysokiej jakości rozwiązania m.in. dla branży motoryzacyjnej, budowlanej, instalacyjnej. Jubileusz jest dla niej okazją do podsumowania dotychczasowych osiągnięć oraz zaprezentowania planów na przyszłość.
Działalność zaczynała w niewielkim biurze w Warszawie, a teraz ma sieć ponad 50 sklepów i tysiące klientów w całym kraju. Historia Würth Polska jest zatem przykładem 35 lat konsekwentnego rozwoju, innowacji i umacniania pozycji na rynku. Od początku działalności firma stawia na najwyższą jakość oferowanych produktów i usług, co pozwoliło jej zdobyć zaufanie profesjonalistów z różnych branż.
- Naszą największą siłą są ludzie, ich pasja, zaangażowanie i codzienna praca sprawiają, że możemy dziś świętować 35 lat sukcesów na polskim rynku. To dzięki naszym klientom, partnerom i zespołowi Würth Polska nieustannie się rozwija, poszerza ofertę i otwiera kolejne placówki. Wspólnie budujemy silną markę, która wspiera profesjonalistów w ich codziennej pracy, i wierzymy, że przed nami jeszcze wiele lat owocnej współpracy oraz kolejnych ambitnych wyzwań - komentuje Robert Karolak, dyrektor marketingu Würth Polska.
Historia Würth Polska rozpoczęła się 4 kwietnia 1990 roku od podpisania notarialnego aktu założycielskiego, a 4 października odbyło się uroczyste otwarcie firmy. Pierwsza siedziba firmy znajdowała się przy ulicy Wolskiej w Warszawie, a w wydarzeniu inauguracyjnym uczestniczył sam profesor Reinhold Würth, założyciel międzynarodowej Grupy Würth.
- Na przestrzeni lat Würth Polska przeszła drogę od niewielkiego biura do sieci 50 sklepów stacjonarnych w całym kraju. Przekroczenie 100 milionów złotych sprzedaży w 2005 roku, otwarcie pierwszego sklepu rok później oraz wdrożenie strategii „Würth 2.0” w 2013 roku to kluczowe momenty, które zapoczątkowały nową erę w naszej działalności - dodaje Robert Karolak.
Obecnie Würth Polska oferuje ponad 120 000 produktów i stale poszerza swoją ofertę, dostosowując ją do rosnących wymagań rynku. Firma wdrożyła nowoczesne systemy magazynowania, w tym ORSY i ORSYmat, umożliwiające automatyzację i optymalizację procesów logistycznych. Najnowszym rozwiązaniem technologicznym wdrażanym u przemysłowych klientów Würth Polska są systemy vendingowe do zautomatyzowanego zamawiania i dostarczania materiałów. Klienci mają również dostęp do wygodnej aplikacji mobilnej oraz platformy e-commerce, ułatwiającej szybkie zamówienia online.
Podczas swojej działalności w Polsce konsekwentnie rozwijano nie tylko ofertę produktową i usługi, ale również infrastrukturę i zaplecze logistyczne. Wzrost liczby klientów, rozbudowa sieci sprzedaży oraz cyfryzacja procesów biznesowych pozwoliły firmie osiągnąć silną pozycję w branży.
Informacja prasowa
Portal publikuje informacje prasowe skierowane do pracujących w warsztatach samochodowych napraw oraz środowiska aftermarketu motoryzacyjnego.
0 komentarzy dodaj komentarz