Inter Cars
W tym roku także firmy Bosch i Inter Cars prowadzą swą kolejna międzynarodową akcję promocyjną
Po raz kolejny firmy Inter Cars i Bosch prowadzą międzynarodową akcję promocyjną, która jest skierowana do klientów we wszystkich krajach, gdzie dystrybutor prowadzi działalność operacyjną. Czas trwania promocji, jej zasady i nagrody są identyczne na wszystkich rynkach i z tego wynika jej unikatowość oraz siła.
Jest kolejna edycja wiosennej inicjatywy organizowanej przez Inter Cars z jednym ze swoich wiodących dostawców. Obejmuje takie produkty jak hamulce, filtry, rozrząd oraz wycieraczki firmy Bosch, które klienci nabędą w sieci sprzedaży Inter Cars. Promocja dotyczy zakupów w tradycyjnej formie i za pośrednictwem Inter Cars e-Catalog.
- Jest nam niezmiernie miło, że po raz kolejny możemy współtworzyć dużą międzynarodową akcję z jednym z naszych kluczowych partnerów biznesowych. Poprzednie edycje cieszyły się bardzo dużym zainteresowaniem we wszystkich krajach, w których uruchomiliśmy akcję. Klienci chwalili sobie przejrzyste zasady, proste mechanizmy, ale i ciekawą paletę nagród, które mogli zdobyć. Wierzymy, że w tym roku inicjatywa również spotka się z dużym zainteresowaniem ze strony klientów - mówi Rafał Jaskułka, zastępca dyr. ds. Międzynarodowego Wsparcia Sprzedaży w Inter Cars.
- Inter Cars jest czołowym dystrybutorem części samochodowych w Polsce i jednym z najważniejszych partnerów handlowych dla Boscha w Europie. Nasza współpraca rozpoczęła się pod koniec lat 90-tych i z sukcesem trwa do dziś. Możliwość realizacji kolejnej edycji międzynarodowej akcji świadczy o naszym dojrzałym partnerstwie biznesowym i zorientowaniu na dalszy rozwój obu stron - mówi Paweł Hańczewski, dyrektor działu Automotive Aftermarket na Europę Środkowo-Wschodnią w firmie Bosch.
Trwająca od kwietnia akcja została zaplanowana na okres trzech miesięcy lub do wyczerpania zapasów nagród. Aby zostać jej laureatem wystarczy dokonać zakupu premiowanego asortymentu firmy Bosch w kwocie 1 000 zł netto, który upoważnia do nabycia zestawu bitów w cenie 1 zł netto (indeks: 2 607 017 723).
To kolejna wspólna akcja obu firm o charakterze międzynarodowym. Firma Bosch od wielu lat angażuje się w działania największego dystrybutora części w Europie Środkowo-Wschodniej i dostarcza nie tylko części zamienne, ale również szkolenia techniczne, sprzęt do wyposażenia warsztatu oraz wspiera społeczne inicjatywy Inter Cars, jak np. konkurs Young Car Mechanic.
Informacja prasowa
Portal publikuje informacje prasowe skierowane do pracujących w warsztatach samochodowych napraw oraz środowiska aftermarketu motoryzacyjnego.
0 komentarzy dodaj komentarz