strona główna Nowości rynkowe Motoricus.com łączy sprzedaż online z tradycyjnymi usługami
2011-12-07, ostatnia aktualizacja 2011-12-07 12:09

Motoricus.com łączy sprzedaż online z tradycyjnymi usługami

Mariusz Jagura, Prezes Zarządu Motoricus Service Sp z o.o.

Motoricus.com

Mariusz Jagura, Prezes Zarządu Motoricus Service Sp z o.o.

Firma Motoricus.com – dostawca akcesoriów samochodowych – uruchamia platformę internetową, dzięki której można równocześnie zakupić części samochodowe lub inne produkty dla auta (takie jak opony, felgi, bagażniki, łańcuchy bądź oleje) i zamówić usługi serwisowe wykonywane w tradycyjnych warsztatach. Ma to ułatwić życie kierowcom – obecnie dysponując już akcesoriami samochodowymi muszą oni samodzielnie znaleźć serwis, który dokona montażu elementu lub przeprowadzi inne czynności związane z zakupem (na przykład wymieni olej).

Powołana do życia w marcu bieżącego roku spółka Motoricus Service odpowiada za pracę stale rosnącej sieci serwisów samochodowych. Składają się na nią własne placówki zgromadzone pod szyldem Motoricus.com oraz niezależne punkty działające na zasadach franchisingu. Obecnie sieć serwisowa składa się z 33 placówek na terenie całej Polski. Do końca 2013 roku sieć ma składać się z 50 stacji – zarówno będących własnością firmy Motoricus, jak i bazujących na franczyzie. W tym ostatnim przypadku niezależne warsztaty mogą liczyć na fachowe informacje branżowe, szkolenia podnoszące kwalifikacje personelu i  wyposażanie stacji w nowoczesny sprzęt oraz technologie informatyczne.


 

Wasi dostawcy


Podobne

Polecane


ver. 2023#2