W kwietniu 2013 roku firma Liqui Moly rozpoczęła Program Wsparcia Biznesowego Warsztatów. Im bardziej warsztat angażuje się we współpracę z Liqui Moly, tym większego wsparcia może oczekiwać ze strony niemieckiego producenta środków smarnych i chemii motoryzacyjnej. Program jest przeznaczony dla serwisów, które sprzedają już produkty marki Liqui Moly.
Każdy zakup produktów Liqui Moly jest premiowany punktami, które następne są wymieniane na urządzenia i osprzęt potrzebne serwisowi najbardziej. W ramach programu można otrzymać zarówno wyposażenie warsztatu (od ubrań roboczych do podnośników oraz urządzeń do wymiany oleju) albo elementy wizualizacji marki (szyldy, plafony, gadżety), jak i szkolenia oraz zarządzanie treściami marketingowymi w Internecie.
Dodatkowo warsztaty współpracujące z Liqui Moly mogą liczyć na pomoc finansową. Zasady jej udzielania są określane na podstawie indywidualnych negocjacji i umów.
Każda placówka, która przystąpi do Programu Wsparcia Biznesowego Warsztatów Liqui Moly otrzymuje imienny certyfikat potwierdzający udział w programie. Certyfikat jest wydawany na okres 12 miesięcy i odnawiany po pozytywnym przejściu procesu weryfikacji.
0 komentarzy dodaj komentarz