strona główna Ciekawostki Azjatycka kampania w Europie
2010-01-25, ostatnia aktualizacja 2010-02-15 00:18

Azjatycka kampania w Europie

Kompletny układ dolotowy do Toyoty Yaris produkowany przez firmę MANN+HUMMEL

Fot. MANN+HUMMEL

Kompletny układ dolotowy do Toyoty Yaris produkowany przez firmę MANN+HUMMEL

We wrześniu br. firma MANN+HUMMEL rozpoczyna jednocześnie w 15 krajach Europy rynkową kampanię, promującą filtry marki MANN-FILTER przeznaczone do samochodów produkcji azjatyckiej.

Wcześniej, oczywiście, przygotowano bardzo bogatą ofertę filtrów produkowanych specjalnie dla tego segmentu samochodów. Jest to w sumie ponad 450 typów filtrów do 2 200 azjatyckich modeli samochodów. Do końca 2007 roku pojawi się w tym programie dalszych 200 nowych typów filtrów, zapewniajacych pokrycie potrzeb rynku i dostępność oferowanych produktów na poziomie sięgającym 100%. Cały program asortymentowy adresowany jest do ponad 60 000 europejskich zakładów, zajmujących się importem tych pojazdów, ich serwisowaniem i naprawami oraz hurtową i detaliczną sprzedażą potrzebnych przy tym części zamiennych.

W tym zakresie firma MANN+ HUMMEL zamierza w 2008 roku uzyskać pierwszą pozycję w Europie. Działania te wiążą się bezpośrednio z postępującą globalizacją motoryzacyjnego rynku. Azjatycki przemysł samochodowy od lat rozwija sie bardzo dynamicznie. Jego produkcja w 2006 roku wzrosła o 2,9%, znajduje masowych nabywców na wszystkich kontynentach, a jej udział w światowym rynku wynosi obecnie 39,5%. W Europie Zachodniej wśród samochodów rejestrowanych w ubiegłym roku po raz pierwszy marki azjatyckie stanowiły 17,6%, a w samych tylko Niemczech – 14,8%. Trend ten wykazuje dalsze tendencje wzrostowe. Oznacza to odpowiedni wzrost europejskiego zapotrzebowania na części zamienne do tej grupy pojazdów.

Rozpoczynająca się obecnie „azjatycka” ekspansja marki MANN-FILTER powinna przynieść wymierne profity firmom handlowym i warsztatom korzystającym z jej produktów. Łączy ona bowiem globalną jakość oferowanych systemów filtracji i pełne pokrycie potrzeb asortymentowych z lokalną ich dostępnością i rozbudowanym zapleczem serwisowym, w tym także z bardzo komunikatywną informacją techniczno-handlową.

Dla „azjatyckich” produktów MANN-FILTER opracowano w ramach przygotowanej kampanii specjalny zestaw materiałów promocyjnych. Główną funkcję pełnią w nim plakaty przedstawiające różne typy filtrów oraz ich zastosowania. Ich przejrzysty układ pozwala szybko i bezbłędnie dopasować odpowiedni wkład filtracyjny do danego modelu i wersji samochodu. O samej możliwości skorzystania z tej oferty przypominać będą dekoracyjne nakładki na sklepowe lady, a także przeznaczone dla placówek handlowych, warsztatów i serwisów kalendarze... Manga.

Co to jest Manga? Młodszym wyjaśniać tego nie trzeba, gdyż ten specyficzny, japoński rodzaj komiksu zdobył już licznych fanów we wszystkich krajach świata. Łatwo go rozpoznać po charakterystycznych, rysowanych wyraźną kreską postaciach o wielkich skośnych oczach i stylizowanych dalekowschodnich strojach. Symbolem azjatyckiej kampanii MANN-FILTER jest mechanik Manga. Pojawił się on po raz pierwszy już na stronach tytułowych katalogów MANN-FILTER 2007. W broszurach i prospektach przeznaczonych dla motoryzacyjnych handlowców i warsztatowców mechanik Manga przypomina o tym, że odległe krańce współczesnego świata łączy ze sobą coraz więcej, że to, co najlepsze na Wschodzie i Zachodzie, może się wzajemnie uzupełniać i wspierać.

W Polsce informacje na temat akcji oraz materiały reklamowe dostępne są u autoryzowanych partnerów MANN+HUMMEL, czyli w firmach: AD Polska, Bronowski, FOTA SA, HART oraz INTER-TEAM.

Mann hummel

Rys.: Produkcja filtrów powietrza marki MANN-FILTER



Beata Religa
Prezes Zarzadu MANN+HUMMEL Sp. z o.o.



Wasi dostawcy

Podobne

Polecane