Glysantin, produkowany przez firmę BASF płyn chłodniczy dla przemysłu motoryzacyjnego, obchodzi jubileusz 85-lecia.
Już od 1929 roku pierwszy na świecie (i najlepiej sprzedający się w Europie) płyn chłodniczy chroni silniki przed korozją, przegrzaniem i mrozem. Produkty z serii Glysantin uzyskały najwięcej certyfikatów OEM producentów samochodów.
W ramach obchodów rocznicy marka Glysantin przechodzi lifting. Zdigitalizowano maskotkę produktów (psa Glysa) i odświeżono wizerunek marki w Internecie. Przeprojektowana strona internetowa www.glysantin.com jest teraz bardziej przejrzysta i użyteczna – została np. dostosowana do urządzeń mobilnych i zintegrowana z portalami społecznościowymi Facebook i Twitter.
Glysantin w trakcie jubileuszowego roku zorganizuje szereg imprez i zamierza pojawić się na rynkach wschodzących, takich jak Chiny, Rosja i Indie.
0 komentarzy dodaj komentarz