strona główna Aktualności Odpowiedzialność salonu i serwisu
2014-04-02, ostatnia aktualizacja 2014-04-02 06:36

Odpowiedzialność salonu i serwisu

Fot. PIM

Fot. PIM

Polska Izba Motoryzacji zaprasza na specjalistyczne szkolenie z przepisów dotyczących odpowiedzialności za wady rzeczy sprzedanej i źle wykonaną usługę.

Zajęcia odbędą się w Warszawie 15 kwietnia 2014 r. (wtorek). Zostaną na nich omówione następujące zagadnienia:

1. Jaki jest zakres odpowiedzialności dealera i warsztatu za wady rzeczy sprzedanej i wadliwie wykonaną naprawę?

2. Jak obronić warsztat w postępowaniu sądowym z powództwa klienta?

3. Jak sobie poradzić w konkretnych sytuacjach? Analizowane będą rzeczywiste problemy, z którymi stykają się pracownicy serwisów i salonów sprzedaży.

4. Co to jest rękojmia za wady rzeczy sprzedanej i czym różni się od reklamacji?

5. Co oznacza odpowiedzialność za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową (tzw. gwarancja ustawowa)?

6. Co w praktyce oznacza gwarancja jakości?

7. Co znaczy "odpowiedzialność za wadliwie wykonaną usługę"?

Szkolenie będzie prowadzone przez mecenas Katarzynę Michno-Nasierowską – eksperta w przepisach prawa dotyczących serwisów motoryzacyjnych.

Szczegóły na temat zajęć są dostępne na stronie www.pim.pl w zakładce "Szkolenia".


 

Wasi dostawcy

Podobne

Polecane


ver. 2023#2