strona główna Aktualności Monroe przypomina o bezpieczeństwie
2014-07-16, ostatnia aktualizacja 2014-07-16 09:59

Monroe przypomina o bezpieczeństwie

Fot. Monroe, Tenneco

Fot. Monroe, Tenneco

Niewielu spośród milionów kierowców wyruszających na wakacyjne trasy pamięta o przeprowadzeniu starannej kontroli kluczowych podzespołów auta – w tym hamulców, opon, świateł oraz amortyzatorów.

Aby przypomnieć o konieczności wymiany zużytych lub uszkodzonych amortyzatorów firma Tenneco, właściciel marki Monroe, rozpoczęła kampanię edukacyjną pod hasłem "Wszytko się starzeje. Nawet Twoje amortyzatory". Inicjatywa ma uświadomić kierowcom, że nie istnieje różnica między zużytymi amortyzatorami a innymi rzeczami wykazującymi objawy starzenia – takimi jak banany, szczoteczki do zębów albo meble.

Specjaliści Tenneco przypominają, że amortyzatory stanowią dopełnienie opon, hamulców oraz innych komponentów układu kierowania i zawieszenia, a ich praca bezpośrednio przekłada się na bezpieczeństwo podróży. Przedstawiciele branży motoryzacyjnej zalecają aby przynajmniej raz w roku przeprowadzić rzetelną inspekcję amortyzatorów, a zużyte układy należy wymieniać nie rzadziej niż po każdych 80 000 kilometrów. Przestrzeganie tej zasady jest niezwykle ważne, gdyż amortyzatory mogą tracić niezawodność stopniowo, w sposób prawie niezauważalny.



Wasi dostawcy

Podobne

Polecane