strona główna Aktualności Continental z tytułem Superbrands 2014/15
2015-03-12, ostatnia aktualizacja 2015-03-12 06:00

Continental z tytułem Superbrands 2014/15

Continental został uznany za jedną z najsilniejszych marek konsumenckich w Polsce i otrzymał tytuł Superbrands 2014/15.

Superbrands to wyróżnienie przyznawane przez środowisko marketingowe markom, które osiągnęły rynkowy sukces. Tytuł nadawany jest przez niezależną organizację The Superbrands Ltd., działającą w ponad 80 krajach.

Tytuł Superbrands jest przyznawany na podstawie analizy ponad 2400 marek konsumenckich w 110 kategoriach pod kątem ich znajomości i skłonności do polecania przez konsumentów, wielkości sprzedaży czy wysokości budżetów reklamowych. Badanie prowadzi ARC Rynek i Opinia na ogólnopolskiej próbie ponad 15 tys. respondentów.


 

Wasi dostawcy


Podobne

Polecane


ver. 2023#2