strona główna Aktualności Kampania reklamowa TRW
2015-05-18, ostatnia aktualizacja 2015-05-18 06:00

Kampania reklamowa TRW

Fot. TRW

Fot. TRW

TRW w kampanii "Perfect Match" podkreśla zalety swoich tarcz i klocków hamulcowych.

Firma zwraca uwagę, że zamontowanie w samochodzie kompletu klocków i tarcz marki TRW to najbezpieczniejsze rozwiązanie dla warsztatów, kierowców, a także najkorzystniejszy i najrozsądniejszy wybór w zakresie doboru części zamiennych.

W celu zwiększeniu bezpieczeństwa jazdy w klockach hamulcowych TRW zastosowano krzemianową powłokę COTEC, która w znacznym stopniu przyczynia się do skrócenia drogi hamowania pojazdów po wymianie klocków oraz przyspiesza proces docierania się klocków i tarcz. Przekłada się to na zwiększenie ogólnej skuteczności hamowania.

W przypadku tarcz TRW krawędź i powierzchnia walcowa tarczy pokryte są czarnym lakierem, co zapewnia optymalną ochronę przed korozją. Lakieru nie nakłada się na powierzchnię roboczą tarczy, dzięki czemu czas docierania się elementów jest skłócony do minimum, gwarantując doskonałe działanie układu hamulcowego już od pierwszego hamowania.


 

Wasi dostawcy

Podobne

Polecane


ver. 2023#2