strona główna Aktualności AD Polska podsumowuje rok
2017-01-13, ostatnia aktualizacja 2017-01-13 06:00

AD Polska podsumowuje rok

Fot. AD Polska

Fot. AD Polska

Większy import i popyt na samochody używane, powiększanie oferty o nowe produkty oraz działania promocyjne przełożyły się na wzrost sprzedaży firmy AD Polska w 2016 roku. Dużym powodzeniem cieszyła się również pierwsza edycja konkursu "Supermechanik AD 2016".

W ubiegłym roku portfolio filmy zostało powiększone (na zasadzie wyłączności w Polsce) o pióra wycieraczek Champion, filtry FRAM oraz elementy układu hamulcowego FTE. Oferta części powiększyła się ponadto o regenerowane fabrycznie turbosprężarki marki Turbos Hoet.

W 2017 roku w katalogu AD pojawi się m.in. osprzęt elektryczny, podzespoły elektroniczne, elementy jednostek napędowych, części do samochodów dostawczych oraz narzędzia i wyposażenie warsztatowe marki King Tony.

AD Polska zaprasza klientów do udziału w licznych promocjach, programie lojalnościowym AD Klub oraz proponuje szkolenia organizowane w ramach Akademii Techniki Samochodowej z firmą BETiS.

Tagi

AD Polska 


 

Wasi dostawcy


Podobne

Polecane


ver. 2023#2