strona główna Aktualności Nowa kampania marki Cromax
2017-02-27, ostatnia aktualizacja 2017-02-27 09:08

Nowa kampania marki Cromax

Fot. Cromax

Fot. Cromax

Marka Cromax rozpoczęła kampanię wizerunkową w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA).

Akcja prowadzona pod hasłem "Prosto z Serca" bazuje na wywiadach przeprowadzonych z lakiernikami stosującymi produkty marki Cromax. Przygotowane dla potrzeb kampanii filmy można zobaczyć na 13 lokalnych stronach internetowych w różnych krajach.

Celem kampanii jest zwiększenie świadomości o korzyściach płynących ze stosowania produktów renomowanego dostawcy materiałów lakierniczych. Wywiady z lakiernikami zostały przeprowadzone bez scenariusza. W filmach występują zarówno osoby, które od wielu lat polegają na produktach marki Cromax, jak i lakiernicy, którzy dopiero niedawno odkryli zalety pracy tym właśnie dostawcą farb i lakierów. Poza nagraniami wideo każdemu klientowi poświęcono oddzielną stronę, na której opisano jego doświadczenia z marką Cromax.

Więcej informacji: www.cromax.pl/prostozserca



 

Wasi dostawcy

Podobne

Polecane