strona główna Wydarzenia Total w jesiennej kampanii reklamowej
2018-09-11, ostatnia aktualizacja 2018-09-11 09:35

Total w jesiennej kampanii reklamowej

Fot. Total, Archiwum

Fot. Total, Archiwum

Firma Total rozpoczęła jesienną kampanię reklamową dla swoich flagowych produktów – olejów silnikowych Total Quartz z formułą Age Resistance Technology. Działania promocyjne obejmują emisję reklamowego spotu we wszystkich największych stacjach telewizyjnych oraz mediach społecznościowych.

Na konferencji prasowej 6 września 2018 roku zaprezentowano ten właśnie najnowszy spot telewizyjny, który zobaczyć można w TVN, TVP, TVN Turbo, Polsat oraz na platformie VOD. Działania promocyjne obejmują także media społecznościowe, takie jak Instagram, YouTube oraz Facebook. Kampania trwająca od 10 września do 31 października 2018 roku promuje oleje Total Quartz z formułą Age Resistance Technology (ART).

Dynamiczny spot reklamowy w ciekawy sposób pokazuje to, co odróżnia oleje Total Quartz z innowacyjną formułą ART od olejów silnikowych innych marek. Na konferencji prasowej Ewa Kalinowska, dyrektor marketingu i badań rynkowych w Total Polska, powiedziała: "Firma nasza chce, aby przekaz reklamowy korespondował z zaawansowaniem technologicznym jej produktów, dlatego w produkcji spotu wykorzystano nowoczesne techniki modelowania postaci oraz ich animacji. Dzięki temu reklama jest spójna w warstwie komunikacyjnej, atrakcyjna wizualnie i w przystępny sposób oddaje przewagę oleju Quartz z formułą ART".

Zdaniem Andrzeja Husiatyńskiego, dyrektora działu technicznego Total Polska:

Total Quartz z formułą ART ogranicza powstawanie osadów aż o 18% skuteczniej niż zaleca norma ACEA. Badanie przeprowadzone przez ACEA – Stowarzyszenie Europejskich Producentów Samochodów – potwierdziło, że dzięki temu nasz olej zapewnia wydłużenie optymalnej ochrony silnika aż o 64%. Decyduje o tym specjalnie dobrany pakiet dodatków, zoptymalizowany stosownie do wymagań poszczególnych producentów aut. Dlatego w ofercie Total znajduje się kilka rodzajów Total Quartz z formułą ART, które chronią silnik w każdych warunkach.

Benoît Pimont – od 2016 roku dyrektor generalny Total Polska – prezentował na konferencji informacje o koncernie Total, globalnym partnerstwie z Aston Martin, zaangażowaniu w motosport i 50-letniej współpracy z Renault. Rynek olejowy w Polsce oceniał jako bardzo konkurencyjny.

Na spotkaniu zaprezentowano także najświeższe dane dotyczące rynku olejowego w Polsce opracowane przez firmę badawczą Moto Data. Dotyczyły one głównie aut użytkowanych indywidualnie. Średni wiek samochodów w Polsce wynosi 13,5 lat. Natomiast średni okres ich posiadania przez Polaków to 4,7 roku. To nieco krócej niż w przypadku Czechów, którzy mają je przez 5,4 lat lub Węgrów ze średnią 6,6 lat. Polaków wyróżnia także odsetek wymieniających w swoich pojazdach olej silnikowy w ciągu roku, gdyż wynosi on 85%, przy 62% w przypadku Czechów lub 71% Słowaków. Zwiększa się także odsetek osób, które kupują olej w niezależnych warsztatach (z 47% w 2015 r. do 55% w 2018 r.).

Dodatkowym punktem spotkania była prezentacja programu wsparcia firmy Total dla niezależnych warsztatów oraz platformy edukacyjnej dla kierowców i pasjonatów motoryzacji Team Total. W skład zespołu Team Total wchodzą: gospodarz programu TVN Turbo "Samochód marzeń - kup i zrób" - Adam Klimek, dziennikarz motoryzacyjny i współautor programów TVN Turbo - Patryk Mikiciuk zawodniczka rajdowa - Klaudia Podkalicka.

Według Adama Klimka, firma Total chce do końca 2019 roku wyróżnić 250 warsztatów, które charakteryzują się dobrą jakością obsługi klientów. Takim wyróżniającym je znakiem mają być kasetony z ledowym podświetleniem. Warsztaty mogą też korzystać z konfiguratora olejowego i specjalnych pakietów startowych. Organizowane są kameralne spotkania, a Team Total jest na różnych imprezach, targach, tam gdzie są mechanicy i kierowcy.

Najnowszy spot reklamowy można zobaczyć na http://www.total.com.pl/dobierz-olej/totalquartz-zachowaj-mlodosc-silnika-na-dluzej.html



Wasi dostawcy

Podobne

Polecane