Marka Continental, reprezentowana w Polsce przez firmę Continental Opony Polska, została doceniona w XIII edycji niezależnego badania siły marek. Po raz drugi z rzędy Continentalowi przyznano tytuł Superbrands w w kategorii „motoryzacja – opony i części samochodowe”.
Międzynarodowa Organizacja Superbrands działa od ponad 20 lat w blisko 90 krajach. W Polsce w ramach konkursu Superbrands co roku realizowane jest największe badanie konsumenckie rynku, które wraz z głosowaniem rady gromadzącej ekspertów z dziedziny reklamy, marketingu, PR oraz brandingu pozwala wyróżniać najsilniejsze i najbardziej rozpoznawalne marki.
Jednym z czynników decydujących o zwycięstwie w konkursie Superbrands jest Indeks Siły Marki, wynikający z różnicy między wynikiem polecania i odradzania marki przez konsumentów. Chęć polecenia jest ściśle związana m.in. z wysokim zaufaniem do marki, pozytywną oceną czy docenianiem jakości oferowanych produktów.
0 komentarzy dodaj komentarz