strona główna Aktualności Dodatkowa gwarancja w sieci Premio
2019-03-28, ostatnia aktualizacja 2019-03-28 13:27

Dodatkowa gwarancja w sieci Premio

Fot. Premio

Fot. Premio

Sieć warsztatów Premio proponuje klientom specjalny rodzaj gwarancji na opony, przydatny w sytuacji, gdy nowe ogumienie ulega uszkodzeniu.

Ochrona gwarancyjna dotyczy opon nabytych w czasie trwania akcji Premio (od 18 marca do 31 grudnia 2019 roku). Aby ją uzyskać, należy zakupić komplet opon wraz z ich montażem w serwisie. Następnie na stronie www.mypremio.eu trzeba zarejestrować otrzymany od sprzedawcy kod promocyjny wraz z numerem paragonu lub faktury, datą zakupu i montażu oraz czytelnym skanem dokumentów zakupu (w terminie 7 dni od dnia realizacji transakcji). Osoby, które pomyślnie przejdą proces weryfikacji zgłoszeń, otrzymają drogą mailową specjalny certyfikat, potwierdzający uprawnienia gwarancyjne.

Gwarancja dodatkowa obejmuje naprawę uszkodzonego ogumienia bądź wymianę na nowe, jeśli wada fizyczna uniemożliwia jego dalszą eksploatację. Certyfikat ważny jest w Polsce przez 12 miesięcy od dnia wydania.

Wśród produktów objętych akcją znajdują się modele w rozmiarze 16 cali i większe, z serii letniej, całorocznej i zimowej, należące do marek Grupy Goodyear (Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava i Dębica).

Tagi

Premio  Promocja 


 

Wasi dostawcy


Podobne

Polecane


ver. 2023#2